Tak wygląda pojemnik urna, do którego można wrzcuać dokumenty

i

Autor: Urząd Miasta Lublin Tak wygląda pojemnik "urna", do którego można wrzcuać dokumenty

Lublin: Masz do załatwienia sprawę w Urzędzie Miasta? Koniecznie przeczytaj! [AUDIO]

2020-03-16 14:35

Urząd Miasta w Lublinie od dziś (16.03) znacznie ogranicza bezpośrednią obsługę petentów - to oczywiście kolejne zmiany w temacie koronawirusa. Ograniczenie to nie dotyczy jednak kilku przypadków: zgłoszenia urodzenia dziecka; wydania dowodu osobistego oraz sporządzenia aktu zgonu. W tych sprawach pracownicy przyjmują osobiście w siedzibie urzędu przy ul. Leszczyńskiego 20.

Zgłoszenie urodzenia dziecka będzie przyjmowane w Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. Leszczyńskiego 20, pok. nr 104 (I piętro) od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.


Dowód osobisty będzie można odebrać wyłącznie w Wydziale Spraw Administracyjnych przy ul. Leszczyńskiego 20, pok. nr 5 (parter) od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30. W wydziale będą przyjmowane osoby, które zgłoszą się po odbiór dowodu osobistego lub z wnioskiem o wyrobienie dowodu nowego w miejsce tego, który stracił ważność lub straci w ciągu najbliższych 30 dni.


Sporządzenie aktu zgonu będzie realizowane w Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. Leszczyńskiego 20, pok. nr 205 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 oraz w sobotę od 8.00 do 14.00.

Dla mieszkańców, którzy muszą załatwić sprawę w trybie pilnym, w 7 miejscach w mieście udostępniono specjalne pojemniki w kształcie urn, w których można pozostawić dokumenty w zamkniętych kopertach. W miejscach tych będą dostępne koperty i materiały biurowe, a pomocy udzielą pracownicy urzędu.
- Dokumenty można zostawić w budynkach przy: ul. Wieniawskiej 14, ul. Filaretów 44, ul. Franciszka Kleeberga 12A, ul. Szaserów 13-15, ul. Leszczyńskiego 20, ul. Magnoliowej 2 (w zakresie spraw Miejskiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności), ul. Czechowskiej 19 A (w zakresie spraw Wydziału Komunikacji) - wymienia Katarzyna Duma, rzecznik prezydenta Lublina.

Dokumenty w pozostałych sprawach należy składać:
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Urzędu Miasta Lublin dostępnej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP), a w przypadku spraw związanych z rejestracją pojazdu poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą PWPW - jeśli osoba posiada konto na platformie ePUAP, profil zaufany albo certyfikat kwalifikowany,
- za pośrednictwem operatora pocztowego,
- w przypadku, gdy nie jest wymagany podpis - pocztą elektroniczną na adres: [email protected]

Szczegółowe informacje znajdziecie na stronie Lublin.eu

Urząd Miasta w Lublinie znacznie ogranicza bezpośrednią obsługę petentów - wyjaśnia Katarzyna Duma, rzecznik Prezydenta Lublina: