Toyota Proace Verso Kamper Tour Box

i

Autor: Toyota Toyota Proace Verso Kamper Tour Box

promocja regionu

Influencerzy będą promować Lubelszczyznę. Znamy nazwiska

2023-07-12 13:33

Jeden jeździ przez świat rowerem, drugi vanem, a trzecia z osób jest owiana tajemnicą. Do przyjazdu na Lubelszczyznę będą zachęcać influencerzy propagujący podróże. Urząd marszałkowski przeznaczył na to 100 tys. zł.

Nie jest to pierwsza tego rodzaju idea zarządu województwa, bo wcześniej na podobne działanie przeznaczył 112 tys. zł, za które Katarzyna Bujakiewicz mogła nakręcić 12 odcinków programu „Bujaj się z Kaśką po Lubelszczyźnie”. Zdzisław Szwed, członek zarządu, podsumowując efekty cyklu, mówił, że współpraca z aktorką i influencerką była „strzałem w dziesiątkę”, bo dzięki temu wieść o ciekawej Lubelszczyźnie dotrze również do młodych osób. Tymczasem ze statystyk po miesiącu od opublikowania programu wynikało, że młodzież nastoletnia i w wieku studenckim nie była zainteresowana produkcją.

Czy efekty nowej współpracy będą lepsze, tego jeszcze nie wiemy. Wiemy natomiast – pierwszy napisał o tym Kurier Lubelski – że za 36,5 tys. zł brutto rowerową wycieczkę na Lubelszczyznę pokaże Karol Werner blogujący jako „Kołem Się Toczy”, a za 40 tys. zł brutto magię Polesia przed swoimi odbiorcami i odbiorczyniami roztoczy Karol Lewandowski z „Busem Przez Świat”. Za pozostałe 23,5 tys. zł brutto walory Lubelszczyzny będzie przedstawiała jeszcze jedna osoba.

– Podjęcie takiej współpracy stanowi bardzo dobry krok w kierunku budowania autentyczności. Influencer marketing, na chwilę obecną, jest jednym z najszybciej rozwijających się kanałów umożliwiających skuteczne pozyskiwanie potencjalnych klientów, a także budowania wizerunku marki. Współpraca z influencerami daje możliwość precyzyjnego dopasowania treści, gdyż dany kanał śledzą osoby zainteresowane konkretną tematyką – mówił Kurierowi Remigiusz Małecki, rzecznik urzędu marszałkowskiego, ale nie chciał zdradzić, z kim podpisana została trzecia umowa.

Blogerzy mają za zadanie zrobić multimedialny przewodnik po regionie na swoich stronach, ale też publikować zdjęcia i filmy w mediach społecznościowych oraz przekazać je urzędowi.

Jak pisze Kurier, zalety współpracy z influencerami i influencerkami zauważył też urząd miasta. Do promocji Festiwalu Lublin Smaków i Sezonu Lublin korzystał z zasięgów Sary Ferreiry i Franciszka Piątkowskiego. Oboje są związani z Lublinem, w ramach współpracy piszą o inicjatywie posty i stories oraz prowadzą relacje live. Każda z umów na tel cal opiewała na 1-2 tys. zł netto.

Zobacz zdjęcia: Te atrakcje w woj. lubelskim musisz zobaczyć choć raz w życiu! Sprawdź listę!

Express Biedrzyckiej - Krystyna KURCZAB-REDLICH