Papieska liczba w reklamie znanej marki wywołała oburzenie w sieci. Klienci grożą bojkotem

i

Autor: Unsplash/Twitter print screen

Zakupy

Papieska liczba w reklamie znanej marki wywołała oburzenie w sieci. Klienci grożą bojkotem

2023-06-07 11:11

W reklamie znanej marki odzieżowej pojawiła się liczba 2137, co wywołało oburzenie w sieci. Część klientów dopatrzyła się bowiem analogii pomiędzy ofertą promocyjną a godziną śmierci papieża Jana Pawła II. Co na to sieć?

"- 30% na produkty nieprzecenione przy zakupach powyżej 99 PLN dla pierwszych 2137 osób! Twój kod to: YELLOW30" - reklama o takiej treści pojawiła się w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej popularnej marki odzieżowej Cropp. 

Klienci od razu dostrzegli w komunikacie papieską liczbę 2137, oznaczającą godzinę śmierci papieża, a także zwrócili uwagę na barwy, które także skojarzyli z Janem Pawłem II. W sieci zawrzało. 

Część klientów zapowiedziała bojkot sklepu. Jednak nie wszystkich oburzyła akcja promocyjna Croppa. Niektórzy docenili marketingowców. 

Jak na falę oburzenia zareagowała sieć odzieżowa? Wirtualna Polska zdobyła komentarz w tej sprawie.

- Wspomniana akcja jest jedną z wielu akcji promocyjnych organizowanych w ciągu roku przez naszą markę i nie miała nawiązywać do godziny śmierci Jana Pawła II - przekazała Ewa Wieczorek z wydziału komunikacji marki Cropp.  

Akcja promocyjna zniknęła już ze strony sklepu. 

Wieliczka. Dwa razy napadł na ten sam sklep. Za 3. razem czekała na niego policja