Papieska liczba w reklamie znanej marki wywołała oburzenie w sieci. Klienci grożą bojkotem

i

Autor: Unsplash/Twitter print screen

Zakupy

Papieska liczba w reklamie znanej marki wywołała oburzenie w sieci. Klienci grożą bojkotem

2023-06-07 11:11

W reklamie znanej marki odzieżowej pojawiła się liczba 2137, co wywołało oburzenie w sieci. Część klientów dopatrzyła się bowiem analogii pomiędzy ofertą promocyjną a godziną śmierci papieża Jana Pawła II. Co na to sieć?

"- 30% na produkty nieprzecenione przy zakupach powyżej 99 PLN dla pierwszych 2137 osób! Twój kod to: YELLOW30" - reklama o takiej treści pojawiła się w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej popularnej marki odzieżowej Cropp. 

Klienci od razu dostrzegli w komunikacie papieską liczbę 2137, oznaczającą godzinę śmierci papieża, a także zwrócili uwagę na barwy, które także skojarzyli z Janem Pawłem II. W sieci zawrzało. 

Część klientów zapowiedziała bojkot sklepu. Jednak nie wszystkich oburzyła akcja promocyjna Croppa. Niektórzy docenili marketingowców. 

Jak na falę oburzenia zareagowała sieć odzieżowa? Wirtualna Polska zdobyła komentarz w tej sprawie.

- Wspomniana akcja jest jedną z wielu akcji promocyjnych organizowanych w ciągu roku przez naszą markę i nie miała nawiązywać do godziny śmierci Jana Pawła II - przekazała Ewa Wieczorek z wydziału komunikacji marki Cropp.  

Akcja promocyjna zniknęła już ze strony sklepu. 

Wieliczka. Dwa razy napadł na ten sam sklep. Za 3. razem czekała na niego policja
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE