Telewizor

i

Autor: pixabay.com W przeciętnym 4-osobowym gospodarstwie domowym telewizor generuje pobór rzędu 177,67 kWh rocznie. Sposób na oszczędzanie - mniej telewizji, więcej spacerów :)

Disney+ oszukiwał swoich potencjalnych klientów? UOKiK rozpoczął śledztwo

2022-11-10 14:22

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że jest w trakcie sprawdzania, czy platforma Disney+ mogła specjalnie wprowadzać swoich potencjalnych klientów w błąd. Chodzi o reklamy dotyczące abonamentu.

Disney+. Nowa platforma streamingowa

Disney+ to platforma streamingowa, umożliwiająca oglądanie wielu filmów, seriali i programów m.in. Disneya, Pixara, Marvela,  National Geographic oraz wielu innych. Zawiera swoje oryginalne produkcje, których nie można zobaczyć nigdzie indziej. W Polsce usługa dostępna jest od połowy czerwca 2022 roku. Jak informuje serwis Wirtualnemedia.pl, w październiku według badania Mediapanel serwis odwiedziło 4,47 mln polskich internautów. Każdy z nich spędził tam średnio 2 godziny, 28 minut i 5 sekund. Sama firma nie podaje jednak, ilu subskrybentów obecnie korzysta z usług w Polsce.

UOKiK sprawdzi działania Disney+

We wtorek 8 listopada Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował w mediach społecznościowych, że podjął kroki weryfikujące, czy materiały opublikowane przez platformę Disney+ mogły wprowadzić konsumentów w błąd. Jak tłumaczy, układ graficzny, a także wielkość czcionki mogły sugerować inną wysokość opłat, niż była w rzeczywistości.

Grafika opublikowana przez Disney+ sprzed dwóch miesięcy temu informuje, że od  8 do 20 września nowi i powracający subskrybenci mogli zakupić miesięczny dostęp do serwisu za 6,99 zł. Standardowa cena za Disney+ wynosi 28,99 zł miesięcznie.

Od przyszłego roku łodzianie znajdą nowe mieszkania. Zobacz, jak będzie wyglądał nowy budynek [WIZUALIZACJE]