Ile wynosi ekwiwalent reklamowy miasta Leszna przez sport żużlowy? Według prezydenta Borowiaka setki milionów złotych

2022-05-12 13:23
stadion
Autor: TS

Tyle miasto by musiało zapłacić, by nazwa "Leszno" pojawiało się na antenach telewizyjnych i radiowych, oraz łamach gazet.

Miasto Leszno od lat dofinansowuje sport żużlowy. W zamian za to zawodnicy Fogo Unii Leszno eksponują na kewlarach nazwę miasta. Ta pojawia się też podczas transmisji telewizyjnych. O Unii Leszno pisze się i mów. Każda taka wzmianka w ogólnopolskich mediach ma swój finansowy przelicznik. Nazywa się on ekwiwalentem reklamowym. Według prezydenta Łukasza Borowiak, dzięki żużlowi ten ekwiwalent dla Leszna jest ogromny.

Z badań, które otrzymujemy, nazwa Unia Leszno i promocja przez klub miasta warte są setki milionów złotych, które musielibyśmy wydać, żeby pojawić się np. w TVN24 czy Eurosporcie. Takie to jest przełożenie.

Pytanie jak ekwiwalent reklamowy przekłada się chociażby na inwestycje w Lesznie lub na zwiększenie turystyki w mieście. Tego w badaniach na razie nie ma.

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE