Dietetyk ocenił Burgera Drwala w McDonald's

i

Autor: Jurij Kenda, Unsplash/Screenshot TikTok @michal_wrzosek

WIADOMOŚCI

Dietetyk krytycznie o hicie z McDonald's. "Cała prawda o kanapce Drwala" [WIDEO]

2023-12-07 15:25

Burger Drwala z McDonald's to dla wielu niekwestionowany hit i coś, na co warto czekać, kiedy za oknem zaczyna padać śnieg, a termometry odnotowują ujemne temperatury. Nie wszyscy są jednak pod wrażeniem zimowej kanapki znanej sieci. Dietetyk Michał Wrzosek krytycznie podsumował Burgera Drwala, a przy tym ujawnił, skąd bierze się jego niezwykła popularność.

Burger Drwala w McDonald's okiem dietetyka

Miłośnicy jedzenia typu fast-food z pewnością długo czekają, aż późną jesienią McDonald's ogłosi powrót Burgera Drwala. Kiedy tylko słynna kanapka pojawia się w sprzedaży, Internet zalewają zdjęcia i komentarze na temat jego ceny, smaku i tego, co ma w środku. Nic dziwnego, że temat podchwytują także eksperci, którzy oceniają wpływ kanapki na nasze zdrowie. Jednym z nich jest doktor dietetyki i żywienia Michał Wrzosek, który na Tik Toku podzielił się przemyśleniami na temat hitu McDonald's. Niestety nie ma zbyt wiele dobrego do powiedzenia na temat Burgera Drwala. Wytknął m.in. ogromną zawartość tłuszczu i cukru.

— Cała prawda o kanapce Drwala. Nie zliczę, ile filmów pojawiło się w ostatnim tygodniu na jego temat. Dlatego ja już nie będę ci mówił, że ta kanapka z żurawiną ma prawie 1000 kalorii, ma cztery łyżeczki cukru, praktycznie nie ma warzyw i że ma aż 52 gramy tłuszczu — powiedział na nagraniu Michał Wrzosek. — Taka kanapka zjedzona raz do roku, to żaden grzech. Jeśli masz ochotę, to ją zjedz. Ale mogę się założyć, że co najmniej połowa z was próbowała ją tylko przez presję Internetu — dodał dietetyk.

Wiesz, z jakiego kraju pochodzą te dania? To QUIZ dla prawdziwych smakoszy!

Pytanie 1 z 14
Na początek coś prostego. Skąd pochodzi hamburger?
Hamburger

Dietetyk odpowiada na Burgera Drwala. Ma ważną misję

Celem nagrania, które dietetyk Michał Wrzosek zamieścił na Tik Toku, nie jest stygmatyzacja osób, które lubią od czasu do czasu zjeść kanapkę. Influencer chciał pokazać, że wiele osób robi to ze względu na presję znajomych oraz Internetu. Podkreśla, że sam McDonald's nie musi wiele robić, aby ich produkt sprzedawał się na pniu, bo to Internet i ludzie w mediach społecznościowych odpowiadają za jego nadzwyczajną popularność. W związku z tym Michał Wrzosek ma prywatną misję. Chce, aby tak samo głośno było o jedzeniu warzyw i owoców, jak o jedzeniu Burgera Drwala zimą.

— McDonald's w zasadzie nie musiał wydać nawet złotówki na reklamę, bo Internet robi to za nich. Moją misją jest to, żeby co sezon było tak samo głośno o świeżych warzywach i owocach, a nie drogiej i dosyć średniej w smaku kanapce — dodał Wrzosek.

Choinka rozbłysła na Rynku Głównym w Krakowie. Zobaczcie ten niezwykły, świąteczny klimat:

Kacperek z Rodzinki.pl ocenia BURGERA DRWALA. Hit czy Kit? #EwelinaPyta
Listen on Spreaker.