Tauron Arena w Krakowie

i

Autor: Tauron Arena

Wiadomości

TAURON na dłużej z Areną Kraków. Podpisano kontrakt sponsorski

2024-01-26 9:44

Arena Kraków i grupa energetyczna TAURON podjęły decyzję o dalszej współpracy w ramach kontraktu sponsorskiego na kolejne cztery lata – informuje krakowski magistrat. TAURON pozostaje sponsorem tytularnym największej hali sportowo-widowiskowej w Polsce od stycznia 2015 roku.

TAURON sponsorem krakowskiej areny. Umowa na kolejne cztery lata

Największa hala sportowo-widowiskowa w Polsce kontynuuje współpracę z jedną z najważniejszych grup energetycznych w Polsce. TAURON pozostanie sponsorem Areny Kraków przez kolejne cztery lata, do 2028 roku – informuje magistrat. Przedsiębiorstwo pozostaje sponsorem tytularnym hali od 2015 roku, czyli niemal od początku jej funkcjonowania (obiekt otwarto w maju 2014 roku).

TAURON Arena Kraków stała się nie tylko ważnym punktem na koncertowej i sportowej mapie Polski, ale również istotnym miejscem życia społecznego mieszkańców Krakowa. Dla naszego biznesu to bardzo ważny projekt, bo wspiera realizację celów marketingowych i sprzedażowych. Taka długoletnia współpraca jest dowodem na dojrzałość partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce – mówi Paweł Szczeszek, prezes Grupy TAURON.

Obecna umowa upływa z końcem stycznia. TAURON został sponsorem areny na kolejne cztery lata w wyniku konkursu ogłoszonego jeszcze w kwietniu 2023 roku.

Współpraca z energetycznym liderem jakim jest TAURON od początku układała się doskonale i cieszymy się, że będzie kontynuowana – mówi Małgorzata Marcińska Prezes Zarządu Areny Kraków SA. – Przez te wszystkie lata, marka spółki TAURON bardzo mocno związała się z marką Areny Kraków, największej hali widowiskowo-sportowej w Polsce. Jak widać partnerskie relacje biznesowe i współpraca między stabilnymi spółkami o ugruntowanej pozycji na rynku sprawdzają się najlepiej i przynoszą wymierne korzyści wizerunkowe obu stronom – dodaje Małgorzata Marcińska.

Poza połączeniem nazwy firmy z nazwą obiektu, TAURON otrzymuje prawo do współtworzenia logotypu z uwzględnieniem własnej marki. W ten sposób powstaje wspólna marka obiektu, która ma wpływ na pozostałe elementy identyfikacji wizualnej obiektu. Liczba i ranga wydarzeń organizowanych w krakowskiej arenie gwarantuje TAURONOWI obecność w mediach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym – czytamy w komunikacie urzędu.

TAURON Arena od lat pozostaje sportową i biznesową wizytówką Krakowa. W przeszłości organizowano tam ważne wydarzenia, takie jak m.in. Mistrzostwa Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2021, Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2023, Mistrzostwa Świata w karate, Motocyklowe Mistrzostwa Świata SuperEnduro, Siatkarska Liga Narodów, Memoriał Huberta Jerzego Wagnera czy liczne koncerty i wydarzenia kulturalne.

Tych miejsc nie odwiedzisz w 2024 roku. Turyści mają czego żałować

Pracownicy Rzeszowskich Zakładów Ortopedycznych stworzyli kolejną protezę dla psa