Grupa Radiowa Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych S.A. dystansuje konkurencję.
Należące do niej projekty Radio Eska i Gold FM zwiększają sukcesywnie swoje udziały w rynku i zasięg dzienny w grupie słuchaczy w wieku 15-75 lat.
Z najnowszych danych Radio Track za okres lipiec- wrzesień 2003 wynika, że udział w rynku Grupy Radiowej ZPR S.A. w grupie 15+ wynosi 5 proc., a zasięg dzienny 6,6 proc.
Tym samym Grupa wyprzedziła sieć stacji radiowych Agory S.A., której udział w rynku słuchalności w grupie słuchaczy powyżej 15.roku życia wyniósł w ostatniej fali 4,82 proc., a zasięg dzienny – 6,51 proc. Rośnie też przewaga stacji ZPR- ów nad rozgłośniami sieci Ad.point i Multimedia.
Obecne wyniki Radio Track dla Radia Eska i Gold FM są ponadto wyższe niż rok temu, w analogicznym okresie. Wówczas udział w rynku słuchalności Grupy Radiowej ZPR S.A. w grupie słuchaczy 15+ wynosił 4,55 proc, a zasięg dzienny – 5,39 proc. UDZIAŁ W RYNKU/SHARE ZASIĘG DZIENNY/DAILY REACH VII - IX'02 VII - IX'03 VII - IX'02 VII - IX'03 Radio RMF FM 22,23% 23,69% Radio RMF FM 24,80% 28,51% Radio ZET 17,94% 18,56% Radio ZET 20,52% 23,80% Polskie Radio Program 1 18,86% 16,89% Polskie Radio Program 1 18,39% 18,15% ZPR [24] 4,55% 5,00% ZPR [24] 5,39% 6,60% Agora [27] 5,35% 4,82% Agora [27] 6,25% 6,51% Polskie Radio Program 3 4,26% 4,75% Polskie Radio Program 3 5,28% 6,08% Radio Maryja 2,74% 2,38% Radio Maryja 3,82% 3,89% Plus [21] 0,82% 1,90% Plus [21] 1,38% 2,75% Ad point [9] 1,44% 1,37% Ad point [9] 1,66% 2,07% Radio WAWA 1,30% 0,91% Radio WAWA 1,73% 1,46% Polskie Radio Program 2 0,53% 0,75% Polskie Radio Program 2 0,93% 1,41% Multimedia [5] 0,73% 0,50% Multimedia [5] 0,98% 0,74% RADIOSTACJA 0,37% 0,48% RADIOSTACJA 0,55% 0,71% Polskie Radio Bis 0,12% 0,21% Polskie Radio Bis 0,24% 0,42% Źródło: SMG/KRC Poland Media SA, Radio Track, okres: lipiec-wrzesień 2003, zasięg dzienny, grupa: 15+, miejsce i czas słuchania: wszystkie
Z kolei w swojej grupie docelowej (15-44) stacje należące do Grupy Radiowej ZPR S.A. wyprzedziły pod względem udziału w rynku Program I Polskiego Radia S.A. i są w tej grupie na trzecim miejscu w rankingu słuchalności z wynikiem 7 proc. (udział Programu I wyniósł 6,73 proc.). To czyni projekty radiowe ZPR S.A. doskonałym medium dla kampanii skierowanych do młodszej części społeczeństwa.
Grupę Radiową ZPR S.A. tworzą projekty radiowe Radio Eska, Gold FM i spółka Time (dom sprzedaży czasu antenowego stacji Eska i Gold FM).
Dodatkowych informacji udzielają:
Mariusz Woźniczka, manager PR, 0 694 404 091
Beata Goczał, specjalista ds. PR, 0 609 565 949
Rośnie przewaga Grupy Radiowej ZPR SA nad konkurencją!
2006-11-21
11:18
Grupa radiowa ZPR S.A. wyprzedza inne sieci radiowe !!!