Szybko i sprawnie działa nowa rejestracja w gorzowskim szpitalu

2021-09-21 15:32
gorzów szpital call 1
Autor: materiały szpitala Gorzów Call centre usprawniło rejestrację w szpitalu.

Od września uruchomiono tzw. call centre i według zarządu świetnie się sprawdza. Pacjenci na połączenie z rejestratorką średnio czekają tylko 43 sekundy. Co oznacza, że nie trzeba spędzić kilku godzin, by dodzwonić się do szpitala.

Po dwóch tygodniach działania nowego systemu, w gorzowskiej lecznicy zrobiono analizę. Na połączenie z rejestracją pacjenci czekali najdłużej nieco ponad minutę, a najkrócej tylko 20 sekund. Jest to możliwe dzięki temu, że dzwoniący, którego numer jest w szpitalnej bazie, jest wstępnie zidentyfikowany. Jego dane pojawiają się na ekranie monitora.

Jak piszą mieszkańcy na szpitalnym fanpage`u - mogą się szybko dodzwonić i są profesjonalnie obsługiwani.

gorzów szpital call 2
Autor: materiały szpitala Gorzów Jak twierdzą sami pacjenci obsługa jest na poziomie.

Call centre, to numer 95 782 77 77, działa w dni powszednie od godz. 7 do 14.30.

Mieszkańcy mogą nadal korzystać z drogi internetowej- przez stronę i platformę eRejestracja, a także wysyłać maile na adres rejestracja@szpital.gorzow.pl .

Jak zachęcić kobiety do badań?

Jesteś mądrzejszy od 4-klasisty? Sprawdź swoją wiedzę z podstawówki!

Pytanie 1 z 10
Pole kwadratu wynosi 16 m2. Oblicz bok i obwód tego kwadratu.
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE