eska.pl » News » Nowości muzyczne 2014 ze stycznia. Nowe piosenki, czyli kandydaci na hity 2014! Zobacz [VIDEO] - Nowe piosenki 2014 - nowości muzyczne ze stycznia. Czego słuchać? Co jest hitem? Zobacz [VIDEO]
REKLAMA
REKLAMA

Nowości muzyczne 2014 ze stycznia. Nowe piosenki, czyli kandydaci na hity 2014! Zobacz [VIDEO]

01.02.2014 19:32

Nowości muzyczne 2014 na styczeń, czyli lista nowych piosenek na ESKA.pl. To właśnie te premierowe kawałki lub odświeżone teledyskiem to przyszłe hity 2014, które będą królować na listach przebojów nie tylko w Radiu ESKA, ale i na całym świecie. Które muzyczne nowości są Waszymi ulubionymi? Zapraszamy do słuchania!

1/3
następne >
Nowości muzyczne 2014 ze stycznia. Nowe piosenki, czyli kandydaci na hity 2014! Zobacz [VIDEO]
fot. VEVO
Jennifer Lopez w teledysku do Same Girl

Nowości muzyczne 2014 na styczeń - to właśnie tu znajdziecie wszystkie nowe piosenki, jak i te odświeżone premierowymi teledyskami. Wśród nich z pewnością znajdują się największe hity 2014 roku. Które z poniższych propozycji podbiją listy przebojów? O tym zadecydujecie właśnie Wy. Śledźcie regularnie nasze wpisy - artykuł będzie uzupełniany.

>>> Nowości muzyczne 2014 z lutego: zobacz nowe klipy i piosenki!


Szukacie jakiejś piosenki, którą usłyszeliście w radiu? Do Waszej dyspozycji czat i komentarze, w których możecie zapytać o kawałki nie tylko nas, ale i innych Eskowiczów - spróbujcie opisać numer i czekajcie na odpowiedź.

WPIS #1:

Na początek stycznia 2014 mamy dla Was świeżutki singiel Margaret - Wasted i zupełnie nową odsłonę Do What U Want Lady Gagi w duecie z Christiną Aguilerą. O jakich jeszcze piosenkach jest głośno w pierwszych dniach Nowego Roku?

Mamy dla Was Ellie Goulding w Goodness Gracious, do którego za chwilę pojawi się teledysk. Do tego It Should Be Easy Britney Spears ft. Will.i.am z jej płyty Britney Jean, które mimo że nie jest oficjalnym singlem, zdaniem wielu może namieszać na rynku. Całość zamyka Freak Enrique Iglesiasa z Pitbullem.

Zobacz Wasted - Margaret!



Posłuchaj Do What U Want - Lady Gaga ft. Christina Aguilera!



Zobacz Goodness Gracious - Ellie Goulding!



Posłuchaj It Should Be Easy - Britney Spears ft. Will.i.am!



Posłuchaj Freak - Enrique Iglesias ft. Pitbull!



WPIS #2:

I jedziemy dalej, a jest czym częstować Wasze uszy ;). Na początek mamy dla Was chyba najgorętszy duet zimy 2014 - Can't Remember To Forget You od Shakiry z Rihanną. Klubowe bity znajdziemy z kolei w nowym singlu DJ-a ATB zatytułowanym Face To Face.

Pamiętacie hit Zedda - Clarity i wokalistkę z kawałka? Foxes chwali się teraz Let Go For Tonight. Znany z La La La Naughty Boya Sam Smith ma dla nas natomiast Money On My Mind. Drugi wpis kończymy Dark Horse - Katy Perry ft. Juicy J, czyli trzecim oficjalnym już singlem z Prism (tak, będzie teledysk!).

Zobacz Can't Remeber To Forget You - Shakira ft. Rihanna!



Zobacz Face To Face - ATB!



Zobacz Let Go For Tonight - Foxes!



Zobacz Money On My Mind - Sam Smith!



Posłuchaj Dark Horse - Katy Perry ft. Juicy J!



WPIS #3

Pora na akutalizację! Na początek mamy dla Was klimaty boysbandowe i girlsbandowe, czyli Midnight Memories od One Direction (trzeci singiel z 1D z ich nowej płyty) i cover Word Up Cameo w wykonie Little Mix.

Pod koniec stycznia come backi na scenę zaliczają Jennifer Lopez i Kylie Minogue. Zajęte jurorowaniem (Jenny w American Idol, Kylie w The Voice UK) wokalistki mają dla nas nowe piosenki. Przed Wami Same Girl i Into The Blue.

Całość zamykamy klubową propozycją od niezawodnego Davida Guetty, który ma dla Was podrasowane bitami Shot Me Down z Skylar Grey. Miłego słuchania!

Zobacz Midnight Memories - One Direction!



Posłuchaj Word Up - Little Mix!



Zobacz Same Girl - Jennifer Lopez!



Posłuchaj Into The Blue - Kylie Minogue!



Posłuchaj Shot Me Down - David Guetta ft. Skylar Grey!



JB

Czat na żywo

~Gość128760(gość): duet
~Gość128760(gość): i tekst jest cośtam cośtam "umiera w sobie"
~Gość128760(gość): mam, ocean markowska
~Gość176969(gość): hhahaahhaahhaha
~Gość182043(gość): chinka kupująca rybe to chyba to Clean Bandit - Rather Be feat. Jess Glynne
~Gość182043(gość): nie wei mjak się nazywa pisenka ale często grana jest wieczorem taki męski głos spokojna dosyc
~Gość194752(gość): zapraszam do lagoonfm
~Gość204754(gość): hejj
~Gość204754(gość): wiecie moze jak sie nazywa piosenka z refrenem co spiewa ja laska i nbrzmi tak nie rozpaczaj to nie jest mooja wina
~Gość205896(gość): szukam tytułu piosenki, leci prawie codziennie dzieci w refrenie śpiewaja
~Gość205896(gość): juz mam.... Changes
~Gość229510(gość): szukam jakiś nowych piosenek :) daće jakies tytułkis fajnych? :)
~Gość242535(gość): hyyuytrrtyiyytr
~Patrycja(gość): Nowa piosenka Bednarka to : Chodź ucieknijmy :)
~hiherkhtkehrelk(gość): pisze o czym mysle
~Paraparapara(gość): Nie chce umierać
~Gość247694(gość): heej chcialam zapytać, czy kojarzycie jedna piosenkę;)
~Gość247694(gość): spokojna, śpiewana przez kobietę imężczyznę, śliczne głosy leci w esce rmf, znacie??
~Gość256565(gość): znacie piosenkę, chyba rap, śpiewana przez faceta, a w refrenie wjeżdża laska z dobrym mocnym głosem
~Gość256565(gość): polska nutka oczywiście
~Gość252192(gość): znacie jakieś fajne nowe piosenki angielskie
~Gość252193(gość): z 2014
~Gość252193(gość): to ja ten sam
~Gość261505(gość): szukam nowego nagranka co lecie ostnio na esce i maxie z saksofonem w tle
~Gość261505(gość): ????
~Gość264807(gość): gjh
~Gość268851(gość): 00
~Gość278277(gość): The Ostprausters (ref. Magdalena Baś) - List " Nie rozpaczaj, to nie jest moja wina. Skończyła się na dobre. "
~Gość304365(gość): myśle sobi eże dzisiejszy wieczor bedzie boski
~Gość304365(gość): ja wiem co to jest
~Gość333306(gość): ejeje poszukuje piosenki, leci bardzo często, w teledysku jest dziexko ciemno skóre którego przyjaciółka wyjeżdża a on jedxie za nią
~Gość333306(gość): pomóżcie ej
~Gość343911(gość): ostatnio leci nowa piosenka Bednarka, jak ona się nazywa?
~Gość 3(gość): cisza
~Gość391251(gość): ej jak sie nazywa ten teledysk co go grają niby w kosmosie ?
~werters(gość): gdzie te wszystkie pisoenki się pobieraaa?
~werters(gość): :D
~Gość393729(gość): potrzebuje nazwe piosenki słowa piosenki - nie rozpaczaj to nie jest moja wina skonczyło sie na dobre nie moge sie zatrzymac pomoze ktos??
~Gość395961(gość): The ostprausters - list
~Gość393320(gość): yyy mleko
~Gość431147(gość): hej hej, piosenka z trąbką/saksofonem w tle ;)? zna ktoś?
~jacka(gość): ostatnio w radiu słyszałam klubowy kawałek z dziewczyna która bardzo duzo mowila po hiszpansku, kojarzycie?
~Gość16219(gość): hello, znacie tytul piosenki na esce mlody chlopak spiewa teledysk jakby w kinie czy na jakiejs sali z dziewczyna w tle
~Gość15669(gość): :D
~Gość16219(gość): zna ktos?
~placek(gość): ZNACIE PIOSENKE ZACZYNA SIĘ Mayby i just way !!!
~Gość97793(gość): jak sie nazywa piosenka gdzie facet gra na gitarze?
~Gość102920(gość): jak nazywa się piosenka Jenifer Lopez gdzie śpiewa I LOJU PAPI
~Gość102920(gość): ??
~Gość112006(gość): i lou ye pappi
~Gość112006(gość): chyba tak
~Gość133352(gość): jak nazywa się piosenka która leci jakoś tak king .....
~Gość133393(gość): jak sie nazywa piosenka gosciu gra na gitarze caly teledysk siedzi na krzesle
~Gość139274(gość): stolen dance
~Gość158567(gość): jak się nazywa piosenka co taka kobitea murzynka śpiewa a raczej rapuje, co tam jest pokazane od małej dziewczynki itp ?
~Gość163292(gość): Jak się nazywa piosenka w której dziewczynka wyjeżdża a chłopiec jedzie za nią rowerkiem >
~Gość189316(gość): guy sebastian
~Gość189316(gość): i like a drum, jakos tak
~Gość194004(gość): Jak sie nazywa smutna francuska piosenka w której śpiewa kobieta, taki lekko dapstepowy bit...
~Gość199020(gość): jak si piosenka( nie rozpaczaj to nie jest twoja wina)?
~Gość219047(gość): wie ktoś może jak nazywa sie piosenka polska co leci w radiu połączony rap z popem ?
~Gość219673(gość): jak nazywa sie ta piosenka co słowa refrenu brzmią :nie rozpaczaj to nie jest moja wina ?
~Gość222912(gość): jak nazywa sie piosenka ktora ma w refrenie chyba "haier haier haier" albo "haja haja haja" ??
~Gość222912(gość): z 2014 roku\
~Gość229157(gość): jak się nazywa piosenka "nie rozpaczaj to nie jest twoja wina skończyło się na dobre nie mogę cię zatrzymać"
~Gość239206(gość): The Ostprausters (ref. Magdalena Baś) - List
~Gość238354(gość): znacie nazwe piosenki którą spiewa kobieta i raper a 2 słowo tytułu to cry?
~Gość295918(gość): jak sie nazywa piosenka, ( nie rozpaczaj to nie jest woja wina )
~Gość306840(gość): hejoo
~Gość307195(gość): HEJJJ
~Gość315072(gość): elo
~Gość315072(gość): policeman
~Gość317091(gość): nie rozpaczaj to nie jest moja wina kto to śpiewa?
~Gość317917(gość): poszukuje piosenki klubowej z saksofonem w tle szybka skoczna i fajnie sie do niej tańczy
~Gość318075(gość): jest taki wykonawca "Kiza" czy jakos tak? słyszałem fajny kawałek i cos tam mowili kiza
~Gość320424(gość): nie rozpaczaj to nie jest woja wina , szukam ! ?
~Gość324539(gość): eee
~Gość325787(gość): nie rozpaczaj to nie jest woja wina , szukam ! ?
~Gość325787(gość): to jest to na yt The Ostprausters (ref. Magdalena Baś) - List
~Gość336692(gość): ej jak sie ta nuta nazywa co koles siedzi na krzesle i gra na gitarze ? wie ktoś
~Gość336692(gość): Nie jest polska
~Gość336692(gość): a
~asdasd(gość): d
~Gość348842(gość): Też poszukuje piosenki gdzie chłopak gra na gitarze siedzac na krzesle...pomocy !!
~Gość348842(gość): Milky Chance - Stolen Dance [OFFICIAL VIDEO] [HD] to chba ta juz znalazłam ;)))
~Gość350183(gość): wlasnie tez szukam typeczka i nie moge znalezc :cc
~Gość351613(gość): jest jakas nowa nie polska ani nie angielska piosenka wpadajaca w ucho ?
~Gość360681(gość): stolen dance :)
~Gość372270(gość): Jak sie nazywa piosenka gdzie koles śpiewa polski rap i dziewczyna w refrenie śpiewa to nie jest moja wina czy jakoś tak ?
~Gość381967(gość): jak nazywa sie piosęka hdzie śpiewa dziewczyna tak jak by o swoim życiu . podajże była to chinka lub japonka
~Gość389652(gość): Jak się nazywa ta piosenka,gdzie w teledysku śpiewa murzyn, wokol niego w kolko tancza dziewczyny, a jak przechodzi do nastepnej sceny, to rozsuwaja się kobiece nogi?:D
~Gość390145(gość): poszukuje pioseneczki gdzie mówi/śpiewa troche chłopak a takto leci saksofon.. piosenka raczej taka pop/klubowa.. jest mega..okropnie chce jej tytułu! :D
~Gość415883(gość): ddsadsa
~Gość415883(gość): hahaha
~Gość435698(gość): jak się nazywa piosenks ktorą śpiewa kobieta i są saksofony ?
~Gość435698(gość): jaso nderulo ? talk chainz
~Gość452293(gość): szukam piosenki co w refrenie śpiewa mężczyzna z kobieta teraz dosyć popularna leci czasem w radiu taka spokojniejsza
~Gość454520(gość): szukam piosenka, w teledysku jest dziewczya murzynka a takimi mocno kręconymi włosami, śpiewa w zwrotkach rap i ta piosenkarka nazywa sie Angela czy jakos tal :D
~Gość465704(gość): szukam piosenki, którą śpiewa kobieta z podobnym głosem do Kylie Minogue... było ostatnio w radiu... zapamiętałam tylko słowa "All you have, together bądź to ever, need"?? Czy jest mi ktoś w stanie pomóc?
~Gość465704(gość): Piosenka jest bodajże z tego roku

Możesz komentować pod swoim nickiem po zalogowaniu

Eska News

Sprawdź co czytają twoi znajomi,
podziel się z nimi tym, co znajdziesz na ESKA.pl

Włącz ESKA News
Komentarze

Regulamin

Dodaj swój komentarz:

Guest
  • ^-
  • :D
  • :tralala:
  • :)
  • :P
  • OO
  • ;)
  • :/
  • ;>
  • ;(
  • *^^*
  • :psst:
  • ^^
  • o_O
  • :O
  • :<
Dodaj komentarz »
Zaloguj się lub wpisz nick tymczasowy   

Komentarze: (100)

polecamy
REKLAMA
REKLAMA
nagrody