Justin Bieber - co ze skargami po koncercie w Krakowie?

i

Autor: Fot. mat. prasowe/prestige mjm ; Facebook

Justin Bieber - co ze skargami po koncercie w Krakowie?

2016-11-28 11:47

Koncert Justina Biebera w Krakowie zakończył się aferą. Uczestnicy wydarzenia stawiali zarzuty wobec organizatora - agencji Prestige MJM. Promotor koncertu wydał oświadczenie, jednak uczestnicy pytają co z reklamacjami i zwrotami opłat za bilety. Ciąg dalszy sprawy opisujemy na ESKA.pl

Koncert Justina Biebera odbył się 11 listopada w Krakowie. Po zakończeniu wydarzenia uczestnicy postawili wobec organizatora zarzuty dotyczące organizacji koncertu Justina Biebera w Polsce. Część z uczestników, która z opóźnieniem weszła na teren Tauron Areny, tym samym nie uczestniczyła w koncertach zespołów supportujących, a nawet w początku koncertu Justina Biebera postanowiła zgłosić reklamację do agencji Prestige MJM. Fani domagają się zwrotu części kwoty za zakupione bilety, o czym przeczytać możemy na facebookowej grupie 'SPRAWA PRESTIGE MJM'. Aleksandra, jedna z uczestniczek koncertu, która zgłosiła reklamacje udostępniła nam treść swojego zażalenia. - Ochrona wpuszczała 2-5 osób co 20 min katastrofa... Pani ochroniarz wejścia dla vipów zawołała nas z kolejki do wejścia 1, że tu już możemy wchodzić na obiekt. stali z nami ludzie, którzy mieli bilety po 1000 zł i mieli prawo do wcześniejszego wejścia już wgl było totalnym przegięciem - napisała Aleksandra. W całości jej reklamację możecie przeczytać poniżej:

Justin Bieber - co ze skargami po koncercie w Krakowie?

i

Autor: Fot. reklamacja Aleksandry Stasińskiej treść złożonej reklamacji

Oświadczenie Prestige MJM w sprawie koncertu Justina Biebera

Na kilka dni po wydarzeniu organizator koncertu Justina Biebera w Krakowie, Prestige MJM, za pośrednictwem ESKA.pl wydał oświadczenie w sprawie zarzutów stawianych przez uczestników imprezy z 11.11.2016 r. w Tauron Arena Kraków. Treść oświadczenia agencji Prestige MJM możecie przeczytać TUTAJ.

Justin Bieber w Krakowie - zwrot pieniędzy za bilety

25 listopada niezadowoleni uczestnicy na wyżej wspomnianej grupie zaczęli dzielić się efektem złożonych skarg i reklamacji. Jak dowiedzieć możemy się z wpisów -reklamacje zostały odrzucone, a organizator nie zwróci uczestnikom kosztów biletów. Uzasadnienie reklamacji możecie przeczytać poniżej:

"Działając w imieniu Prestige MJM sp. z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k (dalej Organizator), w nawiązaniu do reklamacji z dnia 16.11.2016, niniejszym oświadczamy, że po zapoznaniu się z treścią reklamacji oraz stanem faktycznym sprawy, przedmiotowa reklamacja nie może zostać uwzględniona przez Organizatora.

Dokonanie zakupu biletu na koncert organizowany przez Organizatora skutkuje zawarciem umowy pomiędzy Nabywcą a Organizatorem oraz zaakceptowaniem Regulaminu imprez organizowanych przez Prestige MJM dostępnego na stronie www. imprezyprestige.com. Zgodnie bowiem z pkt. II.1 wskazanego Regulaminu: Poprzez zakup biletu na imprezy organizowane przez Prestige MJM uczestnik akceptuje niniejszy regulamin.

Stosownie natomiast do postanowień pkt.II.3 Regulaminu: Zwrot biletu możliwy jest jedynie w przypadku odwołania imprezy, co w rozważanym przypadku nie nastąpiło. Tym samym, nabywcy biletu stworzono możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu, a co za tym idzie doszło do wykonania umowy zawartej między stronami.

Niezależnie od powyższego wskazuję także, iż bilet zakupiony przez nabywcę upoważniał do udziału w imprezie jaką był koncert Justina Biebera, zatem świadczeniem ze strony Organizatora była organizacja koncertu Justina Biebera, który był głównym artystą imprezy. Organizacja występu artysty w ramach supportu jest wyłącznie dobrowolnym uprawnieniem Organizatora i z tego tytułu nabywcy biletu nie przysługują żadne roszczenia."

Uczestnicy niezadowoleni z organizacji koncertu konsultują swoje sprawy także z Rzecznikiem Praw Konsumenta.