Zamość: Nowe biuro obsługi klienta PGK

2021-10-22 17:41
Biuro obsługi klienta PGK
Autor: M.S Eska Zamość

Nowe Biuro obsługi klienta PGK będzie ułatwieniem dla mieszkańców. W jednym miejscu będą mogli załatwić sprawy związane usługami wszystkich zakładów PGK, m.in. transport odpadów, kwestie komunalne i wodociągi.

Ruszyło nowe Biuro Obsługi Klienta zamojskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej. Przy ulicy Kruczej 10 w Zamościu w poniedziałki i środy w godzinach od 9 do 17, a we wtorki, czwartki i piątki od godziny 7 do 15.

Dla klientów jest to duże ułatwienie. W jednym miejscu będzie można załatwić wszystkie sprawy, które się wiążą z podpisaniem umów, wnioskami, uzyskaniem informacji na temat rachunków klienta, a także w sprawie składania reklamacji. Do tej pory była taka sytuacja, że praktycznie każdy zakład miał swoje własne biuro obsługowe. W tej chwili wszystko skupiamy w jednym miejscu, w nowej fajnej przestrzeni. Mam nadzieję, że przez najbliższe miesiące wypracujemy takie mechanizmy, żeby ta dobra obsługa klienta była naszą wizytówką. —mówi prezes PGK w Zamościu, Małgorzata Bzówka.

Klienci nadal mogą kontaktować się z pracownikami PGK w Zamościu telefonicznie pod numerem 84 638 12 04lub mailowo bok@pgk.zamosc.pl