zamość

i

Autor: Wioletta Sawa, Radio Eska Zamość, W sprawie reklamacji porad udziela Inspekcja Handlowa w Zamościu przy ul. Partyzantów 3

Zamość: Miejski Rzecznik Konsumentów czasowo nie przyjmuje

2021-08-04 8:19

Od 04.08.o do 24.08 biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów jest nieczynne. Porady będą jednak udzielane przez inne jednostki.

Rzecznik konsumentów nie przyjmuje ale :

"- w sprawach dotyczących reklamacji towarów lub usług można zgłaszać się do Inspekcji Handlowej w Zamościu ul. Partyzantów 3, tel. 84 638 50 30.

- w sprawach usług telekomunikacyjnych i pocztowych  informacji udziela Urząd Komunikacji Elektronicznej w godz. 8.15 -16.15 telefonicznie pod numerem 81 74 34 043 lub 22 330 40 00

- w sprawach ubezpieczeniowych i finansowych informacji udziela biuro Rzecznika Finansowego poprzez email: porady@rf.gov.pl oraz telefonicznie w dni powszednie pod numerami: 22 333 73 28  w godzinach od 9.00 do 14.00  -  w sprawach ubezpieczeń, a pod numerem 22 333 73 25 w godzinach od 9.00 do 16.00 - w sprawach usług bankowych " - informuje Miasto Zamość.

Informacje można uzyskać również dzwoniąc na infolinię porad konsumenckich pod numer 801 440 220 lub 22 290 89 16,   w dni powszednie  od godziny  8.00 do 18.00  lub pisząc na adres email: porady@dlakonsumentow.pl.