Zajęcia zdalne prowadzi m.in. dyrektor trzebnickiego liceum K. Możdżeń-Berbeć

i

Autor: Sebastian Stelmach Zajęcia zdalne prowadzi m.in. dyrektor trzebnickiego liceum K. Możdżeń-Berbeć

Część zajęć w domu, część w szkole. Posłuchaj, jak wygląda edukacja hybrydowa na Dolnym Śląsku!

2020-10-20 19:16

Część zajęć w domu, a część w szkole - tak wygląda edukacja hybrydowa w Liceum Ogólnokształcącym w Trzebnicy. Szkoła, aby spełnić warunki edukacji w żółtej strefie, musiała wprowadzić nowe rozwiązania.

Jednym z pomysłów jest podział uczniów na dwie grupy.

- W tym tygodniu do szkoły przychodzą uczniowie klas I i III, natomiast uczniowie klas II korzystają z edukacji zdalnej. W przyszłym tygodniu będzie odwrotnie, o ile powiat nie wkroczy do czerwonej strefy - wyjaśnia Kamila Możdżeń-Berbeć, dyrektor Liceum Ogólnokształcącego w Trzebnicy.

W ramach ustalonej strategii, nauczyciele prowadzą lekcje on-line ze szkoły, dzięki czemu są one bardziej profesjonalne. Zajęcia zdalne są jednak krótsze.

- Podczas lekcji języka polskiego, które prowadzę, łączę się z uczniami na pół godziny. Pozostały czas zostawiam im na powtórzenie materiału z lekcji, zrobienie zadania domowego czy inne powtórki - dodaje dyrektor Możdżeń-Berbeć.

Taka forma zajęć odpowiada uczniom.

- Zajęcia zdalne nie są dla mnie problemem. Jest przy nich mniej stresu, a także więcej czasu na naukę - przekonuje licealistka Natalia.

Uczniowie doceniają też możliwość kontaktu z nauczycielem podczas zajęć, czego zabrakło podczas wiosennego lockdownu.

Posłuchaj: Nauka hybrydowa w Liceum Ogólnokształcącym w Trzebnicy

Z którą gwiazdą powinnaś spędzać jesienne wieczory?

Pytanie 1 z 6
Twój ulubiony rodzaj filmu?
Testy, testy i jeszcze raz testy. "Bedzie dobrze" Adama Federa, odc. 136