Takie sztuczki stosują markety, byś wydał więcej pieniędzy!
Zobacz najważniejsze z nich w naszej galerii!
Autor: Pixabay.com
Rozwiń
Muzyka w tle! Ma ona ogromne znaczenie!
Jak się okazuje muzyka w tle ma ogromne znaczenie! Badania potwierdziły, że sklepy spożywcze, które odtwarzały wolną muzykę, zwiększyły sprzedaż o prawie 40%!
Autor: Pixabay.com
Rozwiń
W marketach nie ma okien i zegarów? To nie przypadek!
Kiedy nie jesteśmy w stanie obserwować zmieniającej się pory dnia za oknem lub wskazówek zegara, dłużej przebywamy w budynku. W ten sposób wydamy więcej pieniędzy, ponieważ przypomnimy sobie jakich jeszcze rzeczy potrzebujemy.
Autor: Pixabay.com
Rozwiń
Promocje często promocjami nie są!
Znaki i często żółte naklejki mają nas oszukać, że ta konkretna oferta jest najlepsza. Poza tym często się zdarza, iż zakreślone kolorem ceny mogą być w normalnej cenie, a kolor czy większa cena ma jedynie przyciągnąć nasz wzrok.
Autor: Pixabay.com
Rozwiń
Pieczywo ma sprawić, że będziesz głodny!
Kiedy jesteśmy głodni, robimy więcej zakupów! Tak pokazują badania. W większości marketów pieczywo jest ustawione na początku. Powód jest banalnie prosty – mamy zrobić się głodni, przez to kupimy więcej!
Autor: Pixabay.com
Rozwiń
Duże koszyki! Aby więcej się zmieściło!
Wydaje się wam, że w sklepach są coraz większe koszyki? Zgadza się. Po co? Po to abyśmy mieli wrażenie, że nie kupiliśmy wszystkiego, ponieważ koszyk nadal nie jest pełny. W ten sposób przypominamy sobie o kolejnych rzeczach.
Autor: Pixabay.com
Rozwiń
Produkty zmieniają miejsce!
Zakupy robimy w sklepach które zazwyczaj znamy. Wiemy co gdzie jest. Czasami idąc po jedną rzecz na półce znajdujemy inną. To także celowy zabieg. Sklepy czasami zmieniają lokalizacje produktów abyśmy odkryli nowe i aby wzbudziły one nasze zainteresowanie. Ten zabieg nie jest jednak stosowany bardzo często aby nie wzbudzić wśród klientów irytacji.
Autor: Pixabay.com
Rozwiń
Małe słodkości przy kasie!
Obok kasy znajdziemy produkty, których normalnie nie planowaliśmy kupić: słodycze, gumy do żucia, baterie. Czekając przy kasie często je weźmiemy. Co ciekawe znaleźć tam możemy głównie markowe produkty, które są nieco droższe od tańszych, sklepowych batonów.
Autor: Pixabay.com
Rozwiń
Bardzo ciasno jest przy kasie!
Bramki przy kasach mają zapobiegać chęci powrotu klienta na sklep i oddania produktów. Dlatego zwykle są one tak ustawione, aby wózek ledwo się tam zmieścił.
Autor: Pixabay.com
Rozwiń
Planowany chaos
Często w sklepach nie możemy znaleźć jakieś ceny, jedno nakłada się na drugie, produkty są wymieszane i nie wiemy co ile kosztuje. To nie przypadek! Często jest tak, że jeśli klient włoży daną rzecz do koszyka, to woli zapłacić nawet wyższą cenę (bo został wprowadzony w błąd) niż wychodzić z kolejki i go odkładać na półkę.
Autor: Pixabay.com
Rozwiń
Powrót
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
TREŚCI DLA OSÓB PEŁNOLETNICH 18+
Dalsze strony zostały uznane przez użytkowników lub administratora za zawierające treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich (mających ukończone 18 lat). Strony te zawierać mogą w szczególności treści o tematyce erotycznej, a także treści drastyczne lub inne przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. Decydując się na zapoznanie z treścią tych stron, czynisz to na własną odpowiedzialność. Korzystanie ze stron zawierają- cych treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich następuje na ryzyko osoby decydującej się zapoznać z takimi treściami. Oświadczam, że mam ukończone 18 lat, wchodzę na własną odpowiedzialność
W trosce o inne osoby korzystające z tego komputera powtórzymy to pytanie za 3 godziny.