Żabka

i

Autor: Żabka (materiały prasowe)

Zakupy

Wielu klientów nawet nie miało pojęcia. Żabka powróciła z ważną opcją na lato

2023-06-02 16:37

Choć wielu mieszkańców Warszawy korzysta już z dowozu zakupów w aplikacji Żabka Jush, spora ich część nie miała pojęcia, że dostawcy mogą przywieźć produkty nie tylko do domu, ale również w plener. Firma przypomina o tej opcji oraz startuje z nową akcją, w której, dzięki szukaniu kodów w różnych częściach miasta, będzie można zdobywać specjalne promocje.

Dostawa z Żabki do domu, ale również w plener

Od początku maja 2023 r. użytkownicy aplikacji Żabka Jush ponownie mogą korzystać z dowozów w plener. Funkcjonalność, która do niedawna dostępna była wyłącznie w Warszawie, weszła do pozostałych miast będących w zasięgu aplikacji – Gdańska, Sopotu, Krakowa, Katowic, Poznania i Piaseczna.

Zakupy można zamówić do najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych danych miast, takich jak parki i plaże. W ten sposób twórcy rozwiązania podkreślają, że ich kurierzy dowiozą potrzebne zakupy nie tylko do domu czy biura, ale także wszędzie tam, gdzie spędza się lato w mieście.

Czytaj również: Ursynów walczy o Multikino. "Chcemy pokazać silny głos mieszkańców"

Żabka oferuje promocje za hasła i kody

Żabka Jush, z okazji zbliżającego się dużymi krokami lata, przygotowała także dla swoich klientów aktywację promocyjną. Została ona oparta na klasycznym schemacie „poszukiwania skarbów”, w której użytkownicy muszą dotrzeć do danej lokalizacji, by odnaleźć konkretną promocję. Dlatego, żeby z niej skorzystać, trzeba zeskanować specjalny kod QR lub wpisać w aplikacji hasło umieszczone na kreacji.

Kody oraz hasła zostały ukryte między innymi w rozsianych po całej Warszawie, Gdańsku i Krakowie billboardach, citylightach i plakatach. Dodatkowo znaleźć będzie można je w mediach społecznościowych aplikacji, a także w promocyjnych materiałach wykorzystywanych w Internecie. Każdy z nich to inna zniżka, dzięki której użytkownicy zapłacą mniej za zakupy w usłudze. Warto sprawdzać nawet odkryte już miejsca, ponieważ Żabka Jush zapowiada regularną aktualizację promocji dostępnych za pomocą kodów oraz haseł.

- Jesteśmy wszędzie tam, gdzie się dzieje i są nasi klienci. Nieważne, czy są domatorami, czy wolą szaleć lub wypoczywać na mieście. Chcemy, żeby w pełni korzystali z lata i cieszyli się słonecznymi miesiącami. Działaniami podkreślamy także DNA naszej marki, którą zbudowaliśmy będąc przede wszystkim jak najbliżej użytkowników. Dlatego zapraszamy ich do uczestniczenia w przygotowanej przez nas miejskiej aktywacji. Pod kodami i hasłami czekają na nich liczne promocje, a szukanie kodów zniżkowych to sposób na nudę i aktywne spędzanie lata w mieście – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.

Uczestnicy zabawy w poszukiwaczy skarbów mogą liczyć nie tylko na wyjątkowe promocje, ale także na zaproszenie na wyjątkową aktywację marki z okazji lata. Osoby, które będą najbardziej aktywne w zabawie i zeskanują jak najwięcej unikalnych kodów, wezmą udział w specjalnym wydarzeniu organizowanym przez Żabkę Jush. Marka, żeby zbudować napięcie, nie zdradza na razie szczegółów imprezy. Te zostaną podane niebawem. 

Zobacz galerię - Ikea z nową placówką na Mokotowie. Byliśmy na otwarciu!

Jubileuszowy konkurs Warszawa w kwiatach. Zgłoś się!