stwarzanie pozoru, że promocja jest atrakcyjna poprzez podnoszenie cen kilka dni wcześniej, by tuż przed słynnym świętem zakupowym je obniżyć.
Źródło: zdjęcie ilustracyjne
Rozwiń
Niejasne naliczanie rabatów
zamiast deklarowanej wysokiej obniżki ceny, klient otrzymuje mniejszy upust.
Źródło: zdjęcie ilustracyjne
Rozwiń
Promocyjne „przynęty”
zachęcanie rzekomo wysoką obniżką do zakupu różnych artykułów, podczas gdy w rzeczywistości promocja dotyczy jedynie wybranych produktów. Klient widzi informację „drugi produkt za -50%”, po czym okazuje się, że chodzi wyłącznie o towary konkretnej marki a nie cały asortyment sklepu.
Źródło: zdjęcie ilustracyjne
Rozwiń
Anulowanie opłaconych zamówień
najczęściej z powodu „błędu systemu”.
Źródło: zdjęcie ilustracyjne
Rozwiń
Żonglerka cenami
stwarzanie pozoru, że promocja jest atrakcyjna poprzez podnoszenie cen kilka dni wcześniej, by tuż przed słynnym świętem zakupowym je obniżyć.