Siatkówka, Trefl Gdańsk, Wojciech Grzyb

i

Autor: CEV Radość Wojciecha Grzyba po udanej akcji w Treflu Gdańsk

Życzenia urodzinowe z płyty boiska i trening z siatkarzami. Jak Trefl Gdańsk ratuje swój budżet w czasach pandemii?

2020-04-06 11:01

Trening z Michałem Winiarskim lub spotkanie z ulubionym siatkarzem. W związku z panującą pandemią i przedwczesnym zakończeniem sezonu PlusLigi, Trefl Gdańsk wprowadził do swojego sklepu internetowego unikatowe oferty. Pieniądze ze sprzedaży tych nietypowych cegiełek mają zastąpić m.in. przychody z biletów, które na co dzień stanowią znaczną część klubowego budżetu.

Do tej akcji może dołączyć każdy ponieważ te wszystkie unikaty znajdują się w naszym sklepie internetowym. Wystarczy wejść, wesprzeć nasz klub i tym samym zapewnić sobie wyjątkowe przeżycia w przyszłym sezonie – mówi Justyna Gdowska, rzecznik drużyny.  

– Zapewniamy przeżycia – mówi w rozmowie z Dominiką Bakurą, Justyna Gdowska, rzecznik Trefla Gdańsk. Posłuchaj:

A tego rodzaju przeżycia, jakie zapewnia gdański klub, to prawdziwa gratka dla fanów siatkówki. Wystarczy bowiem 150 zł by doszlifować swój serw pod okiem Mistrza Świata – Michała Winiarskiego lub 100 zł – by osobiście spotkać się z gdańskimi lwami. Za 50 zł można dołączyć także do treningu siatkarzy i prosto z trybun podejrzeć jak wyglądają przedmeczowe przygotowania.

Zachęcamy także by wejść do gry i sprawić nietypowy prezent kibicowi „gdańskich lwów”. Z okazji urodzin, imienin, jubileuszu lub bez okazji – filmik z twoimi życzeniami dla kibica Trefla Gdańsk wyświetlony zostanie na ekranach Kosza Centralnego nad boiskiem podczas meczu. Jako klub zadbamy o dostosowanie twojego filmiku do nośników nad boiskiem. Świadczenie zostanie zrealizowane podczas meczu Trefla Gdańsk w sezonie 2020/2021 – dodaje Justyna Gdowska.

Dziurę w budżecie żółto-czarnych mogą załatać także lokalne firmy, które wspierając siatkarzy, będą mogły zareklamować się w klubowych social mediach.

Koszt takiego posta to 200 zł. Firmy, które zdecydują się na takie wsparcie, będą miały okazje poszerzyć grono swoich klientów. Łącznie nasza drużyna ma 65 200 obserwatorów w portalach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter oraz Instagram. Takimi zasięgami możemy pomóc w promowaniu twojego biznesu – tłumaczy rzeczniczka zespołu.

– Nasze social media to świetna szansa na promowanie swojego biznesu – dodaje rzeczniczka drużyny. Posłuchaj:

Mimo, że rozgrywki zostały zawieszone 12 marca - kibice nadal mogą śledzić zmagania siatkarzy... w sieci. Rozegrali oni między innymi Wirtualny Puchar Polski, który ostatecznie powędrował do PGE Skry Bełchatów.

Zachęcamy też do spotkań z naszymi siatkarzami, którzy za pośrednictwem Instagrama, regularnie prowadzą transmisje live. Może nie rozgrywamy tam idealnych i trzymających w napięciu setów, ale jesteśmy gotowi by odpowiedzieć na dosłownie wszystkie, wasze pytania – konkluduje Gdowska.