Autor: Sasha Zak

Zaplanuj tydzień z ekipą ESKA Summer City. Park trampolin, koło widokowe, koncert Sariusa i PlanBe

2022-08-08 22:00

Sierpień jest jak taka niedziela wśród wszystkich miesięcy. Niby trwa lato, niektórzy mają wakacje, ale i tak z tyłu głowy masz świadomość, że niebawem wszystko się skończy. Trzeba więc wyciskać z tego lata jak najwięcej. W tym pomoże niezawodna, trójmiejska ekipa ESKA Summer City. Sprawdź gdzie nas szukać w tym tygodniu!

Miniony weekend był naprawdę spokojny jak na nas. W piątek wieczorem nasz dziennikarz odwiedził Jastarnię, gdzie koncert grał Tede. W sobotę pojawiliśmy się na plaży przy molo w Gdańsku Brzeźnie. Tam wieczorem odbywała się wielka bitwa na balony z wodą. Całe wydarzenie poprzedził turniej "radosnej siatkówki", który amatorsko zbierał różne grupy przyjaciół. Po nim na plaży uszykowano setki, jeśli nie tysiące balonów napełnionych wodą. Uczestnicy zostali podzieleni na dwie drużyny, które stanęły naprzeciwko siebie.

Autor: Wejście 49

Autor: Weronika Marunowska

Tu nie było wygranych czy przegranych. Chodziło przede wszystkim o dobrą zabawę. Po bitwie zdecydowana większość uczestników wbiegła ochłodzić się w morzu. Co ważne, po zabawie organizatorzy wydarzenia wraz z uczestnikami posprzątali plażę z tego co pozostało po balonach.

Autor: Weronika Marunowska

Nowy tydzień rozpoczęliśmy z rozmachem. Najpierw odwiedziliśmy Jarmark Świętego Dominika w Gdańsku, gdzie porozmawialiśmy z kilkoma wystawcami. Później przejechaliśmy do Gdyni, gdzie przy restauracji Barracuda na Bulwarze Nadmorskim wraz z Krzysztofem Jaryczewskim z Jarego Oddziału Zamkniętego rozdawaliśmy bilety na Sopot Top of the Top Festival. To wydarzenie rozpocznie się już w przyszłym tygodniu i również na nim będziemy!

Autor: słuchacz

Autor: Barracuda

Wcześniej jednak czeka nas kilka innych atrakcji. We wtorek odwiedzimy Jumpcity w Gdyni. W środę pojawimy się na gdańskim lotnisku. W czwartek pojedziemy do Pucka, gdzie będą się odbywać zawody w kitesurfingu. W piątek czeka nas mega koncert. Na Wyspie Drogowiec w gdańskim Sobieszewie wystąpią Sarius i PlanBe. Wcześniej jednak zagrają rewelacyjne, a po wszystkim odbędzie się gruby after. Z kim widzimy się na miejscu?