– Targi odbędą się na Instagramie Ekocuda, gdzie w formie Instastories będziemy prezentowali oferty naszych wystawców. Przygotowali oni na ten czas specjalne rabaty, zniżki, dlatego też warto do nas zajrzeć – mówi Zuzanna Mierzejewska, organizatorka targów Ekocuda.
Podczas najbliższego wydarzenia pojawią się zupełnie nowi producenci, a także stali bywalcy targów. Udział w targach 13 i 14 czerwca potwierdziło ponad 100 marek. Każda z nich zaplanowała z tej okazji coś specjalnego.
To jednak nie koniec informacji. Tuż po zakończeniu targów, czyli 15 czerwca rozpocznie się tzw. tydzień edukacyjny.
– Ekocuda to również duża dawka wiedzy, ponieważ misją targów od początku ich istnienia jest przede wszystkim promowanie świadomych, przyjaznych dla środowiska wyborów. W tym celu na Instagramie odbędzie się tydzień edukacyjny, który rozpocznie się tuż po targach, czyli 15 czerwca. Podczas tego tygodnia wystawcy będą dzielić się swoją profesjonalną wiedzą z zakresu pielęgnacji – dodaje Mierzejewska.
Pierwsza edycja targów Ekocuda w wydaniu online odniosła duży sukces. W wydarzeniu wzięło udział ponad 27 tys. osób, a sprzedawcy zanotowali wzrost obrotów o 30 proc.