Drzwi zamknięte na klucz. W tych urzędach sprawy osobiście nie załatwisz [LISTA]

2020-10-27 7:53 Łukasz Grygiel
Urząd Miejski w Tarnowie
Autor: Łukasz Grygiel Mocno ograniczone są wizyty w jednostkach urzędu miejskiego w Tarnowie

Sytuacja związana z przyrostem zachorowań na COVID-19, w regionie tarnowskim, wciąż jest niepokojąca. Chcąc zahamować transmisje zakażeń wiele urzędów podjęło decyzje o całkowitym zamknięciu, bądź ograniczeniu obsługi interesantów. W Eska Tarnów publikujemy listę takich miejsc.

  • URZĄD MIEJSKI W TARNOWIE

Wizyta w placówce wymaga ustalenia terminu telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Pracownicy UMT przy wejściach do wszystkich urzędowych budynków dysponują listami umówionych osób. Przed wejściem konieczny jest pomiar temperatury. Obowiązuje zasada: jedna osoba na jedno stanowisko obsługi.

  • URZĄD GMINY TARNÓW

W związku ze wzrostem zagrożenia epidemiologicznego od 29 października placówka i jednostki organizacyjne będą prowadzić bezpośrednią obsługę wyłącznie w zakresie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy mieszkańcom. Po telefonicznym umówieniu wizyty będzie można załatwić sprawy związane z dowodami osobistymi, z usługami komunalnymi, z pochówkiem zmarłych, czy zakresu pomocy społecznej. Tel. 14 688-01-72

  • STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWIE

Placówka zamknęła drzwi na klucz 26 października. Wszystko po tym, gdy u jednego z pracowników wydziału komunikacji potwierdzano zarażenie koronawirusem. Sprawy mogą być załatwiane wyłącznie za pośrednictwem poczty polskiej i platformy e-PUAP. Istnieje również możliwość składania pism w zielonej kopercie poprzez wrzucenie jej do skrzynki podawczej umieszczonej przed budynkiem przy ulicy Narutowicza.

  • STAROSTWO POWIATOWE W BRZESKU i URZĄD MIEJSKI W BRZESKU

Obie instytucje zawiesiły bezpośrednią obsługę klienta od 21 października, aż do odwołania. Sprawy urzędowe można załatwiać telefonicznie, e-mailowo oraz za pośrednictwem platformy e-PUAP. Dane teleadresowe poszczególnych wydziałów są dostępne na oficjalnych stronach internetowych instytucji. Ponadto do dyspozycji, przed wejściem głównym do urzędu, znajduje się skrzynka podawcza na wnioski oraz inne składane dokumenty.

  • URZĄD MIASTA W TUCHOWIE

Placówka od 14 października, aż do odwołania pracuje w trybie wewnętrznym – bez osobistego kontaktu z interesantami. Istnieje możliwość załatwiania spraw tylko poprzez okienko przy wejściu do budynku ratusza. Odpowiedni pracownik zostaje wówczas przywołany do stanowiska. Referaty znajdujące się w budynku przy ul. Jana Pawła II 4 są niedostępne dla klientów.

  • DĄBROWA TARNOWSKA

W tej placówce od 19 października rejestracja pojazdów odbywać się będzie po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym. Osoby chcące zarejestrować pojazd proszone są o kontakt telefoniczny pod nr tel. 14 642 24 31 wew. 220. Podczas rozmowy urzędnicy informuje o dniu i godzinie rejestracji pojazdu.

Protest branży eventowej i gastronomicznej w Tarnowie