Ponad 3 tys. osób zrezygnowało z węgla zamówionego w KWK Budryk

i

Autor: JSW/Dawid Lach

Ponad 3 tys. osób zrezygnowało z węgla zamówionego w KWK Budryk. Dezorganizuje to sprzedaż

Jastrzębska Spółka Węglowa informuje, że ponad 3 tys. gospodarstw domowych, które zapisały się w 2022 roku na węgiel z kopalni Budryk, zrezygnowało z jego zakupu. Dlatego też JSW prosi osoby, które nadal są zainteresowane odbiorem węgla, a jeszcze nie nadeszła ich kolej, o kontakt w tym temacie.

JSW: ponad 3 tys. osób zrezygnowało z zakupu węgla w KWK Budryk

Od grudnia minionego roku do teraz z zadeklarowanego zakupu węgla w KWK Budryk w Ornontowicach zrezygnowało ponad 3000 osób - informuje biuro prasowe Jastrzębskiej Spółki Węglowej. 

Przypomnijmy, że we wrześniu ubiegłego roku kopalnia - w związku z olbrzymim zainteresowaniem kupnem węgla i kolejkami - rozpoczęła wydawanie numerków, które uprawniały do jego odbioru w wyznaczonym dniu. Łącznie wspomnianych numerków wydano kilka tysięcy. W pierwszych tygodniach sprzedaży wszyscy zapisani odbierali węgiel, później jednak chętnych ubywało. 

- Sytuacja ta znacząco utrudniła sprawny proces odbioru surowca dla tych, którzy w dalszym ciągu deklarują chęć nabycia węgla w kopalni Budryk - przekazał, w rozmowie z Polską Agencją Prasową, Tomasz Siemieniec, rzecznik Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Dlatego też JSW zaapelowała, by klienci z numerkami od 1800, nadal chcący zakupić węgiel, skontaktowali się jak najszybciej z kopalnią, aby ustalić nowy (przyspieszony) termin odbioru. 

- Pracownicy kopani Budryk czekają na kontakt do końca marca. Osoby, które pobrały numerek wcześniej, a nie skontaktują się kopalnią będą traktowane tak, jakby zrezygnowały z zakupu surowca - czytamy na stronie internetowej JSW. 

Z KWK Budryk można kontaktować się pod następującym numerem telefonu: (32) 239 55 82.