Od połowy marca w Urzędzie Miasta możliwość bezpośredniej wizyty była mocno ograniczona. Większość spraw poznaniacy załatwiali w internecie. Sytuacja ma zmieniać się już od tego tygodnia.
Zaczynamy etapami rozszerzać zakres obsługi bezpośredniej. Pierwszym krokiem jest przywrócenie możliwość rezerwacji wizyty w urzędzie przez internet oraz zwiększenie liczby klientów obsługiwanych w "okienku". W trosce o bezpieczeństwo wprowadziliśmy limit dotyczące liczby osób przebywających w poczekalniach. Limity te są uzależnione od powierzchni miejsca wyznaczonego na oczekiwanie obsługi. Przyjęliśmy, że będzie to 1 klient na 15m2
mówi Wojciech Kasprzak, dyrektor Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Poznania. Chęć załatwienia sprawy w Urzędzie Miasta można rejestrować na specjalnej stronie internetowej. Link do niej znajdziecie TUTAJ.
Oprócz rejestracji online możliwe jest również umówienie się telefonicznie pod numerem 61 646 33 44 oraz za pomocą specjalnego kodu QR. Można je znaleźć w urzędzie przy ul. Libelta 16/20, Gronowej 22A, 28 Czerwca 1956 r. nr 404 oraz Słowackiego 22.