Ratusz

i

Autor: Jakub Chonchera

Urzędy i jednostki samorządowe przechodzą na pracę zdalną. Płocki Urząd jest przygotowany

2020-11-03 12:01

To efekt rządowego rozporządzenia, które zostało opublikowane. W Płocku wielkiego zaskoczenia nie ma ponieważ w Urzędzie Miasta praca zdalna lub hybrydowa prowadzona jest od blisko już miesiąca.

Wszystkie sprawy można załatwić. Urzędnicy pracują jedynie w trybie, który ma nam zagwarantować zachowanie zasad, związanych z reżimem sanitarnym. Biuro Obsługi Klienta przy ul. Zduńskiej jest czynne w dni powszednie od godz. 8 do godz. 15.30. Jedyna różnica – w porównaniu do czasów sprzed pandemii – jest taka, że trzeba będzie przy wejściu do Urzędu poczekać, aż będzie wolne okienko. Ponieważ w BOK może przebywać tylko tyle osób, ile jest wolnych okienek.

Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich przy al. Piłsudskiego 6 obsługuje mieszkańców od w dni powszednie od godz. 8 do 18.  Pracujemy także w sobotę – od 8 do 15.

Sprawy z zakresu Referatu Komunikacji – rejestracja pojazdu, wyrobienie dowodu rejestracyjnego – można załatwić po wcześniejszym umówieniu wizyty w urzędzie pod nr telefonu (24) 364 55 55.

Sprawy z zakresu Referatu Spraw Obywatelskich (dowody osobiste, meldunki), a także sprawy z zakresu Referatu Ewidencji Działalności Gospodarczej można załatwić bezpośrednio przy stanowiskach przy al. Piłsudskiego 6 bez wcześniejszego umawiania wizyty.

Trener personalny o zamknięciu branży fitness: "Od jutra nie zarabiam"
Sonda
Czy gorączka zawsze towarzyszy chorobie?