To przede wszystkim przebudowa skrzyżowania na rondo. Będzie rozbudowa wlotów, a to oznacza przebudowę ulic Wrocławskiej, Brzozowej i Sadowej – będą szersze z pełnym ukierunkowaniem na rondo. Dodatkowo powstanie odcinek ścieżki rowerowej od ronda do wiaduktu w ciągu ulicy Wrocławskiej - mówi wiceprezydent miasta Mikołaj Kostka. - Prace mają potrwać prawie rok, ale to nie znaczy, że trasa będzie cały czas nieprzejezdna. Przez 90 procent czasu potrzebnego na wykonanie zadanie rondo będzie w pełni przejezdne. Wykonawca musi nam przedstawić taki harmonogram prac. Pewnie ktorys tydzien będzie sytuacja, gdzie trzeba będzie całość zamknąć i przygotować objazd. Prace beda prowadzone w jednym miejscu, druga strona pozostanie przejezdna. Ale to nie znaczy, że nie będzie się w tym miejscu korkować bardziej niż teraz, bo na pewno będzie.
Koszt budowy ronda to blisko 4 miliony złotych.