Eska Summer City! Baw się w wakacje z naszą ekipą w Olsztynie [RELACJE]

2021-07-29 16:52 Andrzej Brzozowski
Eska Summer City Olsztyn - MintEvents Game of Stance
Autor: Andrzej Brzozowski

ESKA Summer City to akcja, o której długo nie zapomnicie! Dwa miesiące niesamowitych przeżyć z ekipą olsztyńskiej Eski! Będziemy wszędzie tam, gdzie bawią się nasi słuchacze. Podpowiemy, gdzie można spędzić wolny czas. Gdzie już byliśmy, to możecie sprawdzić już teraz ne eska.pl!

ESKA Summer City to więcej niż może Wam się wydawać! Czekają na Was imprezy, zabawy i konkursy z nagrodami. Odwiedzimy najlepsze miejscówki, by wspólnie z Wami spędzić wakacje w Olsztynie oraz na Warmii i Mazurach. Wypatrujcie eskowej Arkany i naszej pomarańczowej ekipy.

ESKA Summer City 2021 czyli rządzimy w Olsztynie! Relacje z wizyt

Wracamy do eventu, który miał miejsce na olsztyńskim lotnisku. Moto Show Olsztyn 2021! Wyścigi na ¼ mili „King of Poland - Drag Race Cup” oraz MintEvents Game of Stance - wystawa pojazdów i konkurencje motoryzacyjne i właśnie z części wystawowej czas zaprezentować kolejną eskową galerię zdjęć – Eska Summer City Olsztyn

W niedzielę 25 lipca eskowa ekipa pojawiła się na lotnisku w Olsztynie, gdzie odbyła się kolejna runda „King of Poland Drag Race Cup”. Kierowcy samochodów osobowych oraz motocykli zmierzyli się w wyścigach na 1/4 mili… Brygada Eska Summer City „pilnowała porządku” - kolejna galeria zdjęć jest już dostępna!

Eska Summer City - Moto Show Olsztyn 2021!

Za nami kolejny - szósty Ukiel Rugby Beach Cup 2021. Impreza nad olsztyńskim jeziorem Ukiel trwała przez dwa dni (24 i 25 lipca). W walce brały udział zespoły pięcioosobowe. Tym razem na plaży pojawiło się ponad 200 zawodników reprezentujących 15 klubów z całej Polski.

Klasyfikacja turnieju: Panie

• I miejsce Legia Rugby Sekcja Kobiet
  • II miejsce Alfa Bydgoszcz
  • III miejsce Girls Rugby Team Olsztyn

Panowie

• I miejsce RC Orkan Sochaczew
  • II miejsce Res Energy Rugby Team Olsztyn
  • III RC Lechia Gdańsk

Wydarzenie miało wsparcie Radia Eska czyli nie mogło nas tam zabraknąć – pomarańczowej brygady Eska Summer City. Zgromadziliśmy trochę zdjęć, a więc warto zajrzeć do naszej kolejnej wakacyjnej galerii...

Kolorowo, aktywnie i muzycznie! Za nami 25. Dni Biskupca. Jak zawsze głównym punktem wydarzenia było spotkanie na placu apelowym w byłej jednostce wojskowej.

Przed gwiazdami wieczoru na scenie zaprezentowało się 6 młodych wokalistów czyli usłyszeliśmy Biskupieckie Talenty. Następnie zobaczyliśmy utalentowaną młodzież ze Studia Wokalnego „Sukces”. Po tym rewelacyjnym występie byliśmy świadkami muzyczno-tanecznego pokazu nowej formy tańca BaDaS. Potem już w Biskupcu rządziły gwiazdy! Zespół Afromental z Tomsonem i Baronem na czele. Energia muzyków rozgrzała publiczność do czerwoności. Kulminacją wydarzenia był występ włoskiej piosenkarki In-Grid.

My też tam byliśmy razem z Wami – Eska Summer City. Koniecznie zobaczcie naszą foto relację ze spotkania w Biskupcu.

Gmina Gietrzwałd ponownie „porwała” patrol Eska Summer City. Tym razem pomarańczową Arkaną dotarliśmy do Naterek, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Maszyn Rolniczych z bogatą kolekcją kieratów. Mieliśmy cudownego przewodnika, sołtysa Naterek – Zbigniewa Kukucia. Dziękujemy za super opowieści. Mało kto wie, że wieś powstała w 1349 roku. Udało nam się także dotrzeć do Sząbruka, gdzie mogliśmy zobaczyć kolejne eksponaty muzeum państwa Dramińskich. Jak zawsze efekty naszej wakacyjnej pracy do posłuchania na eskowej częstotliwości 89,9 FM, a bogata galeria zdjęć dostępna jest na eska.pl

Na plażę CRS Ukiel zawsze warto przyjechać! Tym razem zaparkowaliśmy w drugiej części, obok bardzo pysznego skweru… Skwer Kapitańska. W nasze radiowe sidła wpadli plażowicze, siatkarze. Przy eskowym mikrofonie pojawili się także Michał Wypij i Piotr Duliszewski, którzy zaprosili na kolejny mecz charytatywny drużyny Wielkich Serc. Chwilę czasu znalazł także Henrych Pach, który zaprosił nas na Ukiel Beach Rugby Cup. Na deser Czarek Biedulski z zespołu Korzuh opowiedział o graniu na żywo nad jeziorem Krzywym :)

Polecamy Eska Summer City na 89,9 FM – relacje z naszego pobytu i jak zawsze w galerii kolejna porcja rewelacyjnych zdjęć!

Olsztyński patrol Eska Summer City był obecny podczas finałowej części rekrutacji na UWM. Można było nas spotkać przed wejściem do Biblioteki Uniwersyteckiej. Efekty naszego pobytu do usłyszenia na 89,9 FM i do zobaczenia w naszej kolejnej wakacyjnej galerii!!!

Tym razem eskowa brygada wybrała się poza Olsztyn. Odwiedziliśmy Gminę Gietrzwałd, a konkretnie Rentyny. Na kilka godzin opanowaliśmy plażę - Letnisko Zalesie. Co działo się na miejscu – sprawdźcie naszą kolejną galerię zdjęć.

To miejsce w Olsztynie odwiedzać będziemy bardzo często – Centrum CRS Ukiel. Zaparkowaliśmy Eskową Arkaną w pierwszej części przy wypożyczalni – efekty naszej wizyty do zobaczenia na zdjęciach – polecamy!!!

Gorące lato w Olsztynie! Tym razem eskowa Arkana zaparkowała przy Marinie (jezioro Ukiel). W nasze ręce wpadła pomarańczowa motorówka – ESKOWA MOTORÓWKA!!!. Zobaczcie co działo się zarówno na wodzie jak i na przystani…

Eska Summer City Olsztyn – Pomarańczowy patrol na jeziorze Ukiel

Patrol Eska Summer City nie odpoczywa! Kolejna spotkanie w Olsztynie, tym razem odwiedziliśmy naszych przyjaciół z Alcar Renault. Partner akcji ESC – Arkana pięknie się prezentuje w barwach Eski. Koniecznie sprawdźcie kolejną galerię zdjęć!

Nie ma dla nas miejsc gdzie nie dojedziemy eskową Arkaną. Misja zakończona sukcesem. Zaparkowaliśmy przed wejściem głównym do Aury – naszego partnera Eska Summer City w Olsztynie. Dziękujemy za kolejne super spotkanie z Wami i polecamy sprawdzić galerię zdjęć!

Eskowa Arkana pojawiła się przed Aura Centrum Olsztyna. Zobaczcie jak wyglądało nasze kolejne wakacyjne spotkanie.

Sportowy początek wakacji.

W sobotę (26 czerwca) można było nas spotkać w CRS Ukiel podczas Adrenaline.pl Summer Jam – Festiwalu sportów plażowych. Zorganizowano trzy turnieje sportowe: siatkówki plażowej mixtów, piłki ręcznej plażowej oraz koszykówki ulicznej 2×2. Ponadto w programie imprezy znalazły się treningi plażowych odmian futbolu amerykańskiego oraz rugby dedykowane dzieciom i młodzieży, a także liczne konkursy dla widzów. O oprawę muzyczną festiwalu zadbał DJ Exo.

Koniecznie zobaczcie naszą galerię zdjęć!

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE