Tak wygląda pojemnik urna, do którego można wrzcuać dokumenty

i

Autor: Urząd Miasta Lublin Tak wygląda pojemnik "urna", do którego można wrzcuać dokumenty

Lubelski Ratusz jeszcze bardziej organicza obsługę petentów

2020-03-25 10:07

Władze Miasta chcą jeszcze bardziej zadbać o bezpieczeństwo urzędników, dlatego wprowadzają kolejne zmiany w funkcjonowaniu biur. Od teraz, osobiście możemy załatwić jedynie trzy sprawy: zgłosić urodzenie dziecka, zgłosić zgon najbliższej osoby lub odebrać dowód osobisty.

Najnowsze zmiany w Urzędzie Miasta Lublin to rzecz jasna kolejny sposób na zmniejszenie możliwości rozprzestrzeniania się koronawirusa w mieście. Najnowsze ograniczenia, które uniemożliwiają bezpośrednią wizytę mieszkańców w urzędach, nie dotyczy jedynie trzech kwestii: zgłoszenia urodzenia dziecka, wydania dowodu osobistego oraz sporządzenia aktu zgonu. W tych sprawach pracownicy przyjmują osobiście w siedzibie urzędu przy ul. Leszczyńskiego 20.
- Zgłoszenie urodzenia dziecka będzie przyjmowane w Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. Leszczyńskiego 20, pok. nr 104 (I piętro) od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.
- Dowód osobisty będzie można odebrać wyłącznie w Wydziale Spraw Administracyjnych przy ul. Leszczyńskiego 20, pok. nr 5 (parter) od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30. W wydziale będą przyjmowane osoby, które zgłoszą się po odbiór dowodu osobistego lub z wnioskiem o wyrobienie dowodu nowego w miejsce tego, który stracił ważność lub straci w ciągu najbliższych 30 dni.
- Sporządzenie aktu zgonu będzie realizowane w Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. Leszczyńskiego 20, pok. nr 205 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 oraz w sobotę od 8.00 do 14.00.

Przypomnijmy też, że dla mieszkańców, którzy muszą załatwić sprawę w trybie pilnym, w 7 miejscach udostępniono specjalne pojemniki w kształcie urn, w których można pozostawić dokumenty w zamkniętych kopertach. Są tam dostępne zarówno koperty, jak i materiały biurowe, a pomocy udzielą pracownicy urzędu. Dokumenty można zostawić w godz. 7:30 - 15:30 w budynkach przy:
- ul. Wieniawskiej 14,
- ul. Filaretów 44,
- ul. Franciszka Kleeberga 12A,
- ul. Szaserów 13-15,
- ul. Leszczyńskiego 20,
- ul. Magnoliowej 2 (w zakresie spraw Miejskiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności),
- ul. Czechowskiej 19 A (w zakresie spraw Wydziału Komunikacji),
- pl. Litewski 1 (w zakresie spraw Biura Zamówień Publicznych);
- ul. Peowiaków 13 (w zakresie Wydziału Spraw Mieszkaniowych).

Obsługa informacyjna urzędu jest realizowana telefonicznie pod numerem infolinii (81) 466 1000 albo za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected]. Szczegóły znajdziecie na stronie Lublin.eu