Jedyny punkt sprzedaży biletów w Krakowie został zamknięty! W sieci zawrzało!

2021-04-16 13:53 nm
Punkt sprzedaży biletów przy ul. Podwale został zamknięty
Autor: Łukasz Miłoszewski Punkt sprzedaży biletów przy ul. Podwale został zamknięty

Punkt sprzedaży biletów przy ul. Podwale został zamknięty. U jednego z pracowników potwierdzono zakażenie COVID-19. Punkt musi zostać poddany dezynfekcji? Kiedy możemy spodziewać się jego ponownego otwarcia? Sprawdźcie w naszym materiale.

Punkt sprzedaży biletów na ul. Podwale został zamknięty

Ta wiadomość nie ucieszy mieszkańców Krakowa. Jedyny działający w mieście punkt sprzedaży biletó przy ul. Podwale został właśnie zamknięty. Jak czytamy w komunikacie miasta, u jednego z pracowników wykryto zakażenie koronawirusem. Punkt sprzedaży biletów przy ul. Podwale musi zostać teraz zdezynfekowany. Trwa również postępowanie prowadzone ze służbami sanitarnymi, którego celem jest określenie kontaktów zarażonej osoby z innymi pracownikami punktu.

Kiedy wznowi swoje działanie? Tego nie wiadomo. Punkt będzie nieczynny do odwołania. MPK SA będzie dążyć do jak najszybszego uruchomienia bezpośredniej obsługi w PSB po zakończeniu tych działań.

Raport z anteny 16.04, godz.10

Zamknięcie punktu sprzedaży biletów przy ul. Podwale. W sieci zawarzało

Wiadomości o zamknięciu punktu sprzedaży biletów przy ul. Podwale wywołała sporo emocji wśród mieszkańców Krakowa. Ci od dłuższego czasu zwracali uwagę na to, że przed punktem tworzą się ogromne kolejki. Ludzie stali w nich nawet po kilkadziesiąt minut. Tak wyglądała sytuacja kilka dni temu:

W sprawach związanymi z biletami MPK prosi o kontakt telefoniczny lub mailowy:

  • Infolinia MPK SA w Krakowie – 12 19 150
  • Infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00
  • Reklamacje – reklamacje@kkm.krakow.pl

Dodatkowo władze miasta informują, że:

  • osoby, które nie będą w stanie przedłużyć uprawnień Karty Krakowskiej z tytułu płacenia podatków w Krakowie i będą zmuszone kupić droższy bilet, prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres reklamacje@kkm.krakow.pl. Po otwarciu PSB otrzymają zwrot wydanych dodatkowo środków, po dopełnieniu procedury potwierdzenia płacenia podatku w Krakowie i okazaniu np. pierwszej strony PIT.
  • osoby posiadające bilety okresowe zapisane na nośniku plastikowym mogą zwrócić bilet wysyłając kartę plastikową drogą pocztową (rekomendujemy list polecony) na adres:

MPK SA w Krakowie, ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków

Ważne, aby pamiętać o jednoczesnym wysłaniu informacji o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze i adresu, na który ma zostać odesłana karta

  • wnioski o wydanie uprawnień Karty Krakowskiej można wypełnić przez Internet - na stronie www.kk.krakow.pl
  • osoby, które potrzebują uzyskać fakturę za zakupiony bilet mogą to zrobić przez Internet – wystarczy wysłać taki wniosek na adres fakturyPSB@mpk.krakow.pl
  • Przypominamy, że na wymianę biletów papierowych z nieaktualnej taryfy na nowe bilety jest jeszcze bardzo dużo czasu – można to zrobić do końca lipca 2021 roku.
  • bilety okresowe można kupić za pośrednictwem stron internetowych: m.kkm.krakow.pl oraz ebilet.kkm.krakow.pl