Awantura w krakowskiej Biedronce. Klient zwyzywał pracownika: "Ukrainiec, k**wa, je**ny"

2020-06-30 8:55 NM
Awantura w krakowskiej Biedronce. Klient zwyzywał pracownika
Autor: Facebook Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych Awantura w krakowskiej Biedronce. Klient zwyzywał pracownika

Do skandalu doszło w jednym ze sklepów sieci Biedronka w Krakowie. Klient wszedł do obiektu bez maseczki. Gdy został poproszony o jej założenie, zwyzywał ukraińskiego pracownika. Sprawą zajął się już Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych.

Do zdarzenia doszło w miniony weekend w sklepie sieci Biedronka przy ul. Okulickiego 51 w Krakowie. Na zakupy udał się tam pewien mężczyzna. Nie miał jednak na sobie maseczki. Wtedy wywiązała się awantura.

Przypomnijmy, że w sklepach wciąż obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa. Kontrole w obiektach prowadzi również policja. Za niestosowanie się do zaleceń, mogą posypać się mandaty:

Policja będzie kontrolować sklepy i galerie handlowe pod kątem maseczek. Będą mandaty!

Mężczyzna został poproszony przez pracownika Biedronki, by założył maseczkę. Agresywny klient nie tylko nie chciał zastosować się do prośby, ale wszczął awanturę. Zaczął wyzywać pracownika sklepu.

"Ukrainiec, k**wa je***ny! On będzie, k**wa u nas w Polsce rządzi!" - krzyczał mężczyzna.

Nagranie znalazło się na profilu na Facebooku Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych. Jeśli ktoś z was rozpoznaje agresywnego mężczyznę, proszony jest o kontakt: omzrik@gmail.com lub 572932323. OMZRiK zapewnia anonimowość.

Posłuchaj o roli i działaniu prebiotyków. To materiał z cyklu DOBRZE POSŁUCHAĆ. Podcasty z poradami.
Pogodowa katastrofa w Małopolsce. Tak wyglądało gradobicie pod Krakowem

Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.

Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.

Wyłącz AdBlock i odśwież stronę.