Szpital

i

Autor: Unsplash

Sala Obsługi Klientów NFZ przedłuża czas pracy

2022-11-29 22:02

Od 28 listopada, w każdy poniedziałek Sala Obsługi Klienta Oddziału Wojewódzkiego NFZ na Alei IX Wieków Kielc 2a będzie działać do godziny 18. Dzięki temu mieszkańcy będą mieli więcej czasu na zaplanowanie i załatwienie swoich spraw w Funduszu.

W tym czasie klienci będą mogli jak zawsze skorzystać m.in z możliwości złożenia wniosku o wydanie karty EKUZ i odebrania jej, potwierdzenia profilu zaufanego czy zweryfikowania danych w Centralnym Wykazie Ubezpieczonych.

Gadaj Zdrów EXTRA: Ewelina miała 27 lat, kiedy usłyszała: “Guz ma 2 cm, będzie pani miała chemię, wypadną pani włosy”

Przypominamy, że ciągle jest też możliwość skorzystania z obsługi w czasie "cichej godziny". W każdy wtorek od godziny 14.00 do godziny 15.00 wygaszone w punkcie są wszystkie światła, a telefony i komunikaty głosowe są wyciszone. Rozmowy prowadzone są w sposób cichy, dzięki czemu spokojnie możemy załatwić swoje sprawy. Taka "cicha godzina" to nic innego, jak zadbanie przez NFZ o nie rozpraszanie uwagi klientów. Dodatkowo w momencie załatwiania swoich spraw, dzieci towarzyszące rodzicom zapraszane są do Kącika Małego Klienta.