Sala Obsługi Klientów NFZ przedłuża czas pracy

2022-11-29 22:02
Szpital
Autor: Unsplash

Od 28 listopada, w każdy poniedziałek Sala Obsługi Klienta Oddziału Wojewódzkiego NFZ na Alei IX Wieków Kielc 2a będzie działać do godziny 18. Dzięki temu mieszkańcy będą mieli więcej czasu na zaplanowanie i załatwienie swoich spraw w Funduszu.

W tym czasie klienci będą mogli jak zawsze skorzystać m.in z możliwości złożenia wniosku o wydanie karty EKUZ i odebrania jej, potwierdzenia profilu zaufanego czy zweryfikowania danych w Centralnym Wykazie Ubezpieczonych.

Poradnik Zdrowie: Gadaj Zdrów EXTRA, odc. 2 Rak piersi

Przypominamy, że ciągle jest też możliwość skorzystania z obsługi w czasie "cichej godziny". W każdy wtorek od godziny 14.00 do godziny 15.00 wygaszone w punkcie są wszystkie światła, a telefony i komunikaty głosowe są wyciszone. Rozmowy prowadzone są w sposób cichy, dzięki czemu spokojnie możemy załatwić swoje sprawy. Taka "cicha godzina" to nic innego, jak zadbanie przez NFZ o nie rozpraszanie uwagi klientów. Dodatkowo w momencie załatwiania swoich spraw, dzieci towarzyszące rodzicom zapraszane są do Kącika Małego Klienta.

Nasi Partnerzy polecają
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE