WBIJAJ!
CZAT ESKI!
eska.pl » News » Violetta - piosenki z serialu. Posłuchaj i wybierz swoją ulubioną - na Eska.pl! [VIDEO, RANKING] - Piosenki Violetty
REKLAMA
REKLAMA

Violetta - piosenki z serialu. Posłuchaj i wybierz swoją ulubioną - na Eska.pl! [VIDEO, RANKING]

29.01.2014 10:59

Violetta - piosenki z serialu biją w Polsce rekordy popularności. Płyta z muzyką z serialu Violetta utrzymuje się od tygodni na szczycie listy sprzedaży OLiS. Z tej okazji przypominamy najpopularniejsze piosenki Violetty i głosujemy na najlepszą z nich!

1/1
Violetta - piosenki z serialu. Posłuchaj i wybierz swoją ulubioną - na Eska.pl! [VIDEO, RANKING]
fot. mat. prasowe
Która z piosenek z Violetty jest najlepsza?

Si Es Por Amor
Ser Mejor
Te Creo
Habla Si Puedes
Yo Soy Asi
Juntos Somos Mas
En Mi Mundo
On Beat

Piosenki z Violetty, serialu emitowanego w Polsce przez Disney Channel, zdobyły ogromną popularność na całym świecie - także w Polsce. Dwa krążki z muzyką z serialu wciąż utrzymują się na szczytach listy sprzedaży OLiS - jeden z nich osiągnął już status złotej, druga - platynowej płyty.

>>> Radio nie tylko dla zakochanych - ESKA LOVE <<<

Z tej okazji na ESKA.pl stawiamy fanów przed trudnym wyborem... Wytypowaliśmy kilka najpopularniejszych na YouTube piosenek z serialu Violetta, a ich wielbicieli zachęcamy do głosowania: który z tych kawałków jest najlepszy? Który lubicie najbardziej?

Posłuchaj, zagłosuj i sprawdź, jak wybrali inni - na ESKA.pl!

Si Es Por Amor



Ser Mejor



Te Creo




Habla Si Puedes



Yo Soy Asi



Juntos Somos Mas




En Mi Mundo



On Beat



Czat na żywo

~Gość317481(gość): a tak wgl hej ;3
~Gość388507(gość): kocham violetta
~Gość480119(gość): Jest spoko ;D
~Gość538429(gość): mogliby puscic viole w radiu
~Gość547934(gość): hej mam pytanko , może ktoś wie jak nazywa się ta piosenka z dzisiejszego odcinka violetty 2 ( to była powtóraka odcinka ) :) ?
~Gość547934(gość): jest ktoś ? :>
~Gość547934(gość): haaaalloooooo pomocyyyy !!!!!
~Gość600360(gość): elo
~Gość600360(gość): kocham leonette'
~Gość625380(gość): kocham violette ona jest wspaniała utalentowana i piękna i uwielbiam nie tylko violette ale Martine tez świetnie śpiewa ma wielki talent potrafie zaśpiewać karzdą piosenkę
~Gość994216(gość): kkkkkkkkkkkkkkkoooooooooooccccccchhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmm
~Gość1098497(gość): ja hcał BYM TO ZASPIEWACI
~Gość1152534(gość): zarombiste
~Gość1152534(gość): oglondaj to
~Gość1152534(gość): 5 to powinien byci Leon i viola
~Gość1152534(gość): masz racie
~Gość1152534(gość): zgadzam sie z tym
~Gość1238459(gość): ta piosenka jest Fajna
~Gość1302828(gość): kocham cie Violetta=
~Gość1345632(gość): ja też mam wszystko z Violetty
~Gość1345632(gość): a wy co macie z Viollety
~Gość1425580(gość): zajefajne
~Gość1642754(gość): hej
~Gość1720046(gość): ok
~Gość1720046(gość): zaje fajna
~V-loverka(gość): siema
~V-loverka(gość): :)
~V-loverka(gość): co robicie
~Gość1822754(gość): fajna jest violetta
~Gość1822754(gość): violetta jest kochna
~Gość1854729(gość): On Beat
~Tini Stoessel(gość): Hola
~Ja to jal(gość): LoL
~Lol(gość): Violetta to wielkie Lol
~Gość1938653(gość): zasfasf
~Gość2002543(gość): Violetta - sroletta... xD (To moje zdanie)
~To moje zdanie(gość): Violetta - sroletta... xD
~Gość2012361(gość): Juntos somos mas i Si es por amor ;3
~Gość2014960(gość): Najlepsza jest Esto no puede terminar
~Gość2120126(gość): on betat
~violetta naj(gość): on beat
~violetta naj(gość): ale i tak wszystkie najlepsze[violetta rządzi]
~Gość2117738(gość): on beat
~Gość2160047(gość): violetta najlepsza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~love tina(gość): Tina naj naj naj nja lepsza !!!
~Gość2266296(gość): en mi mundo
~Gość2301339(gość): Hejka
~Gość2332817(gość): kocham jej piosenki a najbardziej z przyjaculmi.vioooletaaaaaaaaaaaaaaaaaa
~Gość2335587(gość): To moje zdanie(gość)
~agax12(gość): kocham violette
~Gość2609580(gość): ja kocham violette
~Gość2798600(gość): ♥ violetta ♥
~Gość2798600(gość): a wy co myślicie ?
~Gość2798600(gość): hallo ?
~Gość2798600(gość): ktos
~Gość2798600(gość): tu
~Gość2798600(gość): wogule
~Gość2798600(gość): jeste?
~Gość2798600(gość): chyba nie -,-
~Gość2988800(gość): jaka iosenka jest na początku każdego odcinka violetty ?
~Gość3015273(gość): co lubi violetta?
~Gość3105968(gość): jaką piosenkę najbardziej lubi
~Gość3194904(gość): fajne
~Gość3264301(gość): i love violetta
~Gość3559702(gość): ser mejor dla mnie ta piosenka
~Gość3559702(gość): kocham viole i jej piosenki mam z niej prawie wszystko
~zuza13(gość): I LOVE Violetta
~Gość3758078(gość): wtwjkdgyj;psodjk;tkdj;koqaqzkhuk
~Gość3890574(gość): i love Tini and lodo
~Gość3897893(gość): nati o mówi , że 4 jest super viola pokazuje się super
~Gość3899416(gość): na początku odcinka jest en mi mundo
~Gość3897893(gość): to ja nati o viola jest od początku prawda mogę ją obejrzeć
~Gość4118034(gość): lubię violettę
~violetta(gość): kocham moich fanów
~Gość4195326(gość): love tini
~Gość4195326(gość): kocham cie !
~Gość4235987(gość): violetta jest boska tak jak jej głos
~Gość4235987(gość): :*:*:*:*:*:*
~ihoudyiuwyw(gość): ss
~Gość4337927(gość): siemka
~Gość4365620(gość): :D superowe :D
~Gość4441403(gość): kocham viole i kocham jej muzyki super bardzo bardzo kocham ją i jej piosenki
~viola6(gość): kocham viole
~viola6(gość): viola cie na razie
~Gość4714937(gość): hej
~Gość4782572(gość): kocham violette
~Gość4782572(gość): mam jej płyty
~violetta1000(gość): ale sfjgfs
~BunnyXZ(gość): kocham ją pod wzzględem urody i talentu
~Gość4858429(gość): głos ma spoko,nie można narzekać,ale taka ładna to ona nie jest. Jej uśmiech jest strasznie sztuczny.
~Gość4883851(gość): http://stylimuzyka.blogspot.com/
~Gość5128295(gość): kocham viole
~Gość5213064(gość): Szkoda, że nie wymyślili ''Radio Violetta''. :)
~martina(gość): hyskua amor
~Rolechente(gość): dene e more soksies? :)
~Gość5779195(gość): Violetta jest super
~Gość5862249(gość): fajnie
~kama(gość): viola
~kama(gość): Violetta jest super
~Gość5942163(gość): Violetta jest najlepsza forever

Możesz komentować pod swoim nickiem po zalogowaniu

Eska News

Sprawdź co czytają twoi znajomi,
podziel się z nimi tym, co znajdziesz na ESKA.pl

Włącz ESKA News
Komentarze

Regulamin

Dodaj swój komentarz:

Guest
  • ^-
  • :D
  • :tralala:
  • :)
  • :P
  • OO
  • ;)
  • :/
  • ;>
  • ;(
  • *^^*
  • :psst:
  • ^^
  • o_O
  • :O
  • :<
Dodaj komentarz »
Zaloguj się lub wpisz nick tymczasowy   

Komentarze: (229)

polecamy
REKLAMA
REKLAMA
nagrody