Edyta Górniak w spocie The Voice Of Poland 6

i

Autor: fot. YouTube Edyta Górniak w spocie The Voice Of Poland 6

The Voice Of Poland 6: zapowiedź z trenerami w roli łowców. Kopia teledysku Woodkida do Iron?

2015-09-05 15:17

The Voice Of Poland 6 spotem promującym show zaskoczyli wielu fanów programu, bo tym razem nagranie to nie czerwone fotele i telewizyjne studio a baśniowa opowieść. W zapowiedzi The Voice Of Poland 6 jurorzy w roli łowców. Nie wszyscy jednak chwalą pomysł na zwiastun nowej edycji The Voice Of Poland zarzucając jego twórcom skopiowanie scen z teledysku Woodkida do Iron. Zobaczcie sami!

The Voice Of Poland 6 zbliża się wielkimi krokami, o czym świadczy dostępny już w sieci spot promujący show. Zapowiedź The Voice Of Poland 6 zadebiutowała 11 sierpnia 2015 roku i szybko stała się gorącym tematem nie tylko wśród widzów formatu. Zwiastun The Voice Of Poland 6 jest bowiem produkcją zupełnie różną od tych promujących wcześniejsze serie telewizyjnego hitu TVP 2. Tym razem wszystkie karty postawiono nie na elementy charakterystyczne jak czerwone fotele czy też dłoń trzymająca mikrofon. Wprawdzie w spocie The Voice Of Poland 6 nie brakuje przycisku-grzyba, ale to jednak baśniowa fabuła wysuwa się na pierwszy plan.

>> Perseidy 2015: kiedy maksimum spadających gwiazd? Jak oglądać?

Baśniowa zapowiedź The Voice Of Poland 6

W zapowiedzi The Voice Of Poland 6 jurorzy wcielili się w rolę mistycznych łowców. Celem ich polowania są oczywiście najlepsze głosy w Polsce, stąd zacięta walka o wspomniany przycisk nazywany grzybem. W spocie The Voice Of Poland 6 nie zabrakło też prowadzących show - także w baśniowej odsłonie.

Spot The Voice Of Poland kopią teledysku Woodkida?

Podczas gdy część internautów zachwala spot The Voice Of Poland 6, niektórzy zarzucają jego twórcom skopiowanie ujęć z teledysku Woodkida do Iron. Nie da się ukryć, że zwiastun nowej edycji The Voice Of Poland rzeczywiście bardzo przypomina klip, czego jednak ekipa programu nie zamierza ukrywać. Jeżeli ktoś oglądał teledyski Woodkida, to jest to bardzo podobne, właśnie takie slow motion, wszyscy biegną, orkiestra... - wyjaśnił Maciej Musiał w making of spotu .

JB