eska.pl » News » Pogoda na święta Bożego Narodzenia 2013: czy na Gwiazdkę będzie śnieg i zaśpiewamy Let It Snow? [VIDEO] - Pogoda na 24, 25 i 26 grudnia 2013. Czy w święta Bożego Narodzenia będzie śnieg? Zobacz prognozę [VIDEO]
REKLAMA
REKLAMA

Pogoda na święta Bożego Narodzenia 2013: czy na Gwiazdkę będzie śnieg i zaśpiewamy Let It Snow? [VIDEO]

18.12.2013 12:01

Jaka będzie pogoda w święta Bożego Narodzenia 2013? Prognozę pogody na 24 grudnia i kolejne dni serwujemy na ESKA.pl. Czy w Wigilię spadnie śnieg i święta będą białe? Sprawdź, czy zaśpiewamy Let It Snow Franka Sinatry już teraz!

1/1
Pogoda na święta Bożego Narodzenia 2013: czy na Gwiazdkę będzie śnieg i zaśpiewamy Let It Snow? [VIDEO]
fot. Bulls
Czy święta Bożego Narodzenia 2013 będą białe?

POSŁUCHAJ HITÓW TEJ GWIAZDY
  I've Got You Under My Skin - F...
  Summer Wind - F...
  In The Wee Small Hours Of T...
Pogoda na 24, 25 i 26 grudnia, czyli prognoza pogody na święta Bożego Narodzenia 2013 zapowiada się naprawdę zimowo. Dla wyczekujących śniegu na Wigilię mam dobrą wiadomość. Najnowsze modele meteorologiczne z początku grudnia 2013 roku mówią, że śnieg spadnie i utrzyma się właśnie w okresie świąt. To wtedy do Polski ma zawitać dopiero prawdziwa zima, która potrwa do mniej więcej połowy stycznia.

Scenariusz ten potwierdza też przysłowie Barbórka po wodzie, Boże Narodzenie po lodzie - 4 grudnia 2013 roku w Polsce nie zobaczyliśmy śniegu. Było wilgotno i deszczowo.


Mniej optymistyczne wersje prognozy pogody na Boże Narodzenie 2013 zakładają ciepłą zimę, czyli powtórkę z 2012 roku. ESKA.pl mocno jednak wierzy, że 24 grudnia zaśpiewamy wszyscy Let It Snow. Trzymacie kciuki za śnieg na święta?


Posłuchaj Let It Snow - Frank Sintara!



JB

Zobacz profil na eska.pl: Frank Sinatra
Czat na żywo

~Gość7661816(gość): a jak nie bedzie sniegu na swieta to wam sie cos stanie..... ale widze ze tu same dzieci siedza i wygladaja przez okno sniegu... na sankach chcecie pojezdzic.. zal mi was ludzie piszecie takie glupoty ze wgl nie chce sie tego czytac
~Gość7683004(gość): po prostu śnieg doda uroku do tegorocznych świąt ;D
~Gość7688196(gość): ŚNIEG MUSI BYĆ :D
~Blackout.(gość): ~Gość7661816(gość) Ale z Ciebie mruk... Jasne, że nic się nie stanie, ale śnieg to miły dodatek do świątecznej atmosfery. Oby zimowa prognoza się spełniła. A Tobie więcej optymizmu życzę na przyszłość...
~Gość7708109(gość): bydzie..
~Gość7708109(gość): Zima nadciąga, wczoraj górol mówił, że go kasik tak w krzyżu łomie że zima tuż tuż.
~Gość7709264(gość): Ja chceM śnieg! Jak dla mnie święta bez śniegu to nie święta :(
~Gość7714497(gość): Trzeba wieżyć, że śnieg spadnie ! :D Może ktoś tam u góry się zlituje nad nami i da chociaż raz zimowe święta xD
~Gość7732668(gość): Musi spaść !!!!!!! Świeta musza być białe:)
~Gość7739234(gość): nie musi być nie wiem ile śniegu , moze nawet spaść minimalnie troche byle tylko choć troszkę było biało ;)
~Gość7739620(gość): hej
~Gość7745073(gość): na zachodzie ma być ciepło bez sniegu :(
~Gość7748480(gość): lepiej by było gdyby spadł
~Gość7749580(gość): sniegu nie bedzie
~Gość7750107(gość): :D :D
~Gość7750379(gość): jakoś w tym roku nie czuć klimatu zbliżających się świąt, mimo tylu reklam itp. a wszystko przez to, że nie ma śniegu, są tylko jakieś ochłapy :(
~Gość7761497(gość): Jeju. Beybe :)
~Gość7762548(gość): mają byc białe i beda białe tylko cierpliwosci
~Gość7774216(gość): SNIEG
~Gość7779584(gość): jakoś tego śniegu nie widać
~Gość7780752(gość): w gorach bedzie hej
~Gość7790865(gość): święta bez śniegu to nie żadne święta !!! :)
~Gość7796985(gość): ma być śnieg bo co to za święta bez śnieguu.. teraz to na poluu mamy słoneczko jakby latooo było a mamy zimęę
~Gość7797401(gość): jakos to zapowiadaja deszcz i cieplo ;/
~Zieluch(gość): miejmy nadzieje , że zima ładnie nas przywita :) bo jak na razie czuję się jakby miały być święta wielkanocne :D więc mam nadzieje , że nikt się nie pomyli i nie kupi jajek zamiast karpia ! :D pozdrawiam wszystkich i życzę miłego weeken
~Gość7808535(gość): ;p
~sniegomaniak(gość): :)
~sniegomaniak(gość): siema
~miki2145(gość): ciekawe czy będzie śnieg?
~chce śnieg(gość): jak myślicie?
~Gość7817850(gość): "do polski pojade jak spadnie snieg!!!."..to slowa mojego dziecka!!!
~Gość7819497(gość): zabije sie bez sniegu ;)
~Gość7825816(gość): w
~Gość7835766(gość): ja che snieg no kurcze !!
~Gość7857029(gość): ma byc nawet 6 stopni wiec gdzie ten snieg??
~Gość7857029(gość): jest tu ktoś?
~Gość7858610(gość): Ja jestem Xd
~Gość7858924(gość): :)
~Gość7858924(gość): jestem
~Gość7858924(gość): zdrawiamz bydgszczy
~Gość7858924(gość): :D
~Gość7868431(gość): ja chce znieg!
~Gość7870364(gość): święta bez śniegu już nie będą takie same :c
~Gość7870808(gość): Ja chce snieg :( Zgadzam sie z Wami :( Nie ma sniegu nie ma swiat ;ccc
~Gość7872727(gość): BEZ SNIEGU TO NIE SWIETA !!!!!!
~Gość7878391(gość): prawie w każdej pogodzie mowia ze nie bedzie sniegu :(
~Gość7884515(gość): mam nadzieje ze bedzie ten śnieg, bo bedzie tak dziwnie bez tego śniegu, co to za świeta bez śniagu czy sylwester GR !
~Gość7889685(gość): nie będzie białych świąt modele mówią że ma być ciepło w wigilie
~Gość7896924(gość): Siema
~Gość7901825(gość): elo genetyki
~Gość7901825(gość): czo ta gimbaża nie spi tylgo siedzi na ezce
~Tata(gość): wlasnie znalazlem prawdziwe sanie, zamiawiam snieg :)
~Tata(gość): modele niech se po wybiegach kreca a nie im pogode przepowiadac.
~Tata(gość): Do Bacy powiadam wam trzeba z gorzalka zapukac to nam sniegu zalatwi hehehe
~Gość7936996(gość): jade do polski po to zeby miec swieta w sniegu i mam nadzieje ze takie beda :)
~Gość7947798(gość): mam nadzieje ze w swieta bedzie sypac
~Gość7947798(gość): z tego co prognozujją to ma byc ciepło
~Gość7952029(gość): Ja myślę że Swieta będą mokre iciepłe,wolałabym śnieg ale ale??
~Gość7954308(gość): śnnieg na świeta.! i koniec
~Gość7971272(gość): Ja też chcę śnieg na święta! :D
~Gość7978240(gość): musi być kur.a snieg! MUSI!
~Gościuwa :P(gość): Każdy chce !!!!!!!!!!!!!
~Gość8065709(gość): wwysołych świąt
~Gość8139648(gość): :D
~Gość8151757(gość): es ist mir egal,hauptsache Swieta Bozego Narodzenia
~Gość8154384(gość): oby był
~Gość8154384(gość): mam nadzieje, że jak bedzie to autobusy nie bedą jezdzily
~Gość8156830(gość): w wigilię BĘDZIE śnieg czy nie w końcu? :DDD Ciekawe :P
~Gość8156830(gość): :D
~Gość8171996(gość): siema
~Gość8171996(gość): leryc snoł leryc snoł leryc snołłł
~Bartek RZ.- AA(gość): jajco patatajco
~Trolololo(gość): 4384(gość): oby był ~Gość8154384(gość): mam nadzieje, że jak bedzie to autobusy nie bedą jezdzily ~Gość8156830(gość): w wigilię BĘDZIE śnieg czy nie w końcu? :DDD Ciekawe :P
~Gość8180197(gość): co tam ludzie? :D
~Gość8181592(gość): a pada pada
~Gość8186140(gość): święnta maja być niestety bez sniegu :(
~Gość8186431(gość): jestem gosia
~Gość8189652(gość): bedzie snieg w swieta
~Gość8189652(gość): ?
~Gość8191400(gość): bedzie snieg
~Gość8191400(gość): bedzie snieg
~Gość8200123(gość): yo
~Gość8200123(gość): ludzie dawać snieg nie obchodzi mnie jak to zrobicie
~Gość5803(gość): Święta bez śniegu to żadne święta !
~Gość16574(gość): ;-; Grincz świąt nie będzie xD
~Joker(gość): :p
~Gość26928(gość): jestem gosia
~Gość29266(gość): W święta mam do przejechania 800 km. Oby nie było śniegu.
~Gość31987(gość): ..SWIETA BIALE..MAGICZNE..BAJECZNIE..NIE MOGA BYC INNE...
~Gość59802(gość): Śnieg mus być! Bez niego nie ma świąt...po prostu bez śniegu nie ma ich..nie czuć tej atmosfery..:)...mam nadzieję, że choć trochę spadnie ;)
~Gość59802(gość): no bo to kkurde co dzisiaj jest to to chyba jest wiosna a nie zima xd
~Gość65225(gość): Śniegu ma nie być na święta :( xd
~Gość67254(gość): śniegśniegśnieg !!!!!!!!!!!!! :D
~Gość104951(gość): to nie prawda
~Gość111629(gość): śniegu nie ma przez takie niedowiarki! będzie, ja nadal w to wierze
~Gość48165(gość): już po h*jow*h świętach śniegu nie było i nie będzie
~Gość103401(gość): hejka:D
~Gość202698(gość): głupiee :(
~Gościówa(gość): :P
~Derek(gość): popopopopop trololo yolo smutam heja odwala? mi! xD :3

Możesz komentować pod swoim nickiem po zalogowaniu

Eska News

Sprawdź co czytają twoi znajomi,
podziel się z nimi tym, co znajdziesz na ESKA.pl

Włącz ESKA News
Komentarze

Regulamin

Dodaj swój komentarz:

Guest
  • ^-
  • :D
  • :tralala:
  • :)
  • :P
  • OO
  • ;)
  • :/
  • ;>
  • ;(
  • *^^*
  • :psst:
  • ^^
  • o_O
  • :O
  • :<
Dodaj komentarz »
Zaloguj się lub wpisz nick tymczasowy   

Komentarze: (26)

polecamy
REKLAMA
REKLAMA
nagrody