Eska Cinema
 
MASZ JUŻ KONTO w Klubie ESKI?

 
 
fot. mat. prasowe

Dary Anioła 2: Miasto Popiołów. Filmowy ciąg dalszy Miasta Kości jednak zostanie nakręcony!

Dary Anioła 2: Miasto Popiołów. Film na podstawie kolejnej części książkowego cyklu Cassandry Clare o Nocnych Łowcach, zostanie jednak nakręcony! Dlaczego producenci zmienili zdanie?

Jakiś czas temu informowaliśmy, o wstrzymaniu prac nad filmem Dary Anioła 2: Miasto Popiołów.
Powodem był fakt, że pierwsza część, Dary Anioła: Miasto Kości nie odniosła oczekiwanego sukcesu finansowego.

Okazuje się jednak, że producenci postanowili jednak przenieść na ekran także Miasto Popiołów. A wszystko to za sprawą próśb tysięcy fanów, zasypujących autorów filmu korespondencją, w której dziękują za część pierwszą i wręcz błagają o jeszcze!

W chwili obecnej twórcy ekranizacji Darów Anioła opracowują nową strategię promocyjna, dzięki której Miasto Popiołów zdobędzie więcej widzów i lepsze recenzje. Film przypuszczalnie pojawi się w kinach pod koniec 2014 roku

ac

 

Czat

~Gość6736301(gość): Zgadzam się Camelot powiniem iść dalej ze względu na fanów co to ma być?
~Gość6736300(gość): Po prostu to jest niestpawiedliwe jedno wielkie hamstwo
~Gość6736301(gość): :( :( Jak chce dalej camelot prosze jak to tak bedzie nie zgadzam się i nigdy się nie zgodze :(
~Gość6736320(gość): Polecam portal Zalukaj.tv super filmy i seriale :D Moje ulubione seriale to Miecz prawdy, camelot :(, Teen Wolf
~Gość6736321(gość): TEEN WOLF NAJLEPSZY
~Gość6736321(gość): KOCHAM TEEN WOLF to jest mega serial polecam wszystkim!!!!!
~Gość6736800(gość): jak to już jest? nie ma jeszcze :(
~Gość675ee6432(gość): ktos moze sie orientuje ile wkoncu jest czesci dary aniola ? bo wiem o 4
~Gość6756432(gość): 2 czesc ma byc podobno pod koniec roku !
~Gość6804994(gość): jest 5 części Darów Anioła + w tym roku dojdzie 6 i 7.
~Gość6804994(gość): a ktoś się orjętuje jakie piosenki występowały w filmie 1 części darów anioła?
~Gość6826617(gość): UWIELBIAM Dary Anioła
~Aziel C(gość): tak właściwie to części darów anioła jest osiem licząc "Mechaniczną księżniczę" i "Mechanicznego księcia", a piosenek było wiele, 1. Zedd - Into The Lair 2. AFI - 17 Crimes 3. Demi Lovato - Heart By Heart 4. Youngblood Hawke - Bring Me
~Aziel(gość): 5. Colbie Caillat - When The Darkness Comes 6. Seven Lions with Myon & Shane 54 - Strangers (feat. Tove Lo) 7. Pacific Air - Bear 8. He Is We - All About Us feat. Owl City 9. Jetta - Start a Riot 10. Bassnectar - Calling From Above
~Aziel*(gość): 11. Ariana Grande - Almost Is Never Enough (feat. Nathan Sykes) 12. Radiohead - All I Need 13. Jack Trammell - Echelon 14. John Murphy - Strobe (Adagio in D Minor) 15. Jessie J - Magnetic 16. Bryan Ellis - Strange Days 17. AFI - The Embrace :)
~Aziel :)(gość): Jestem fanką Darów Anioła XD Jak widać :*
~Gość6826617(gość): jest 6cz DA i 3cz takie "poboczne"
~Gość6826617(gość): naprawdę dojdzie 7 częśc darów anioła nie wiedziałam że autorka chce napisać jeszcze 7 częśc jeśli napiszę to clary i jace mają żyć i być razem
~Gość6957765(gość): 7 część wyjdzie 24 września pt. Dary Anioła: Miasto niebiańskiego ognia
~Gość7024822(gość): jest 5 części a teraz wyjdzie 6
~Gość7024822(gość): kiedy będzie następna częsć
~Gość702482(gość): filmu
~Natalia(gość): Podobno w sierpniu
~Gość7135818(gość): Oglądałam ten film 8 razy i ani razu się od niego nie oderwałam jest wspaniały i pragnę więcej !!!
~Jacelover(gość): Jace
~Gość7135818(gość): Ebooki wsyzstkich części można znależć na Freedisc, bez pobierania!
~Gość7135918(gość): Film był megaa! Kocham Dary Anioła i jestem w trakcie czytania 5 części, czytam po raz drugi i z niecierpliwością czekam na następną ekranizację
~Gość7135818(gość): Nie mogę się już doczekać!
~morgenstern(gość): JUa ccę filmy :(
~Gość7255879(gość): lol czy oni są rodzęstfem
~Gość725k879(gość): mam nadzieje że wiecie skoro czytaliście książke
~Gość7258459(gość): cześć 1 była boska i zakończyła się znakiem zapytania . z niecierpliwością czekam na część 2 !
~EvvvaTt(gość): TYLKO NA TO CZEKAM!!!
~Gość7261527(gość): to co ktoś czytał książke i wie coś o ich pokrewienstwie
~Gość7261527(gość): Jest tu ktoś? xd
~Gość7561527(gość): Ej chciałam poczytać książki z serii Dary Anioła na internecie,ale nie mogłam znaleźć. :c Znacie jakieś stronki gdzie można je przeczytać? Bez pobierania i za darmo? :P
~Gość7561527(gość): Pomoże mi ktoś? :c
~Gość7561527(gość): Proszę....
~Gość7302129(gość): ?
~Gość7370011(gość): Clary i Jace nie są rodzeństwem okaże się to w następnych częściach
~Gość7374768(gość): Nie ma Darów Anioła w internecie, są e-booki, które możesz sobie kupić.
~Gośćy7374768(gość): 7 ? cz ! ?
~Gość7386857(gość): sa rodzeństwem ?
~Gość7405167(gość): te książki są warte przeczytania
~Gość7470929(gość): nie sa rodzenstwem
~Gość747092(gość): wiadomo już kiedy bedzie film?
~Gość7516683(gość): przeczytałam już 5 części książki i mam wszystkie w domu .Jestem ciekawa jak zmontowali 2 część filmu
~Gość7516683(gość): no nie wiadomo :( ale czekam z niecierpliwością
~Gość7516683(gość): być może pod koniec sierpnia tak piszą na innyh stronach
~Gość7516683(gość): lalaa
~lwojtas1(gość): darów anioła jest 5 części a we wrzesniu 2014 wychodzi 6 cz. o 7 części jeszcze nie słyszałam
~Gość7568103(gość): Będzie tylko 6 części
~Kotek(gość): Ktoś wie kiedy będzie premiera filmu Miasto Popiołów?
~Admin19(gość): 2cz. wyjdzie za ok. pol roku bo gdyby byla blisko by byly wszedzie reklamy :)
~Gość7589637(gość): podobno dary anioła miasto popiołów ma wyjść pod koniec roku
~Gość7589637(gość): kocham ten film i kocham aktorów
~Gość7796890(gość): ile bedzdie wszystkich?
~Gość79999999(gość): w usa była już premiera
~Gość7845439(gość): Czy ktoś się orientuje jakiego miesiąca będzie premiera? Mamciu kocham ten film
~Gość7855264(gość): słyszałam że podkoniec sierpnia
~Gość7855214(gość): ja też go kocham:-)
~Gość7974766(gość): Nie mg się doczekać,kocham ten film ma być pod koniec sierpnia 3 Gosia
~Gość7974766(gość): Kocham ten film..i nie rozumiem jak można go nie lubić O.o...film jest genialny !!! z niecierpliwością czekam na kolejną część :D
~Gość8099778(gość): Nareszcie! świetna książka i film pewnie też będzie.
~Gość8134965(gość): Kocham go !
~Gość8150523(gość): Kocham książkę i film tez byłby spoko ,ale Jace powinien by hm.. bardziej ironiczny ?: P
~Gość8162284(gość): Wszystko wspaniałe
~Gość8162284(gość): Kocham ten film i nie mogę sie doczekać aż ukaże się kolejna część
~Gość8162284(gość): Nie mi się bardzo podobała :D przeczytałam wszytkie części a ostatnia ma się już ukazać 24 września :) Radze też przeczytać cykl Diabelski Maszyny Cassandry Clare -Natalia Kaźmierczak
~Gość8162284(gość): kocham film!! na 1000% będę na premierze :)
~Gość8212386(gość): pierwsza część była cudowna razem z mamą czekamy na nakręcenie wszystkich części prosze zrubcie to dla nas
~Gość8270826(gość): nie moge sie juz doczekac nastepnej cześci
~Gość8270826(gość): 2 część musi być !!
~Gość8270826(gość): premiera ma być na koniec sierpnia 2015, tak mi Jamie odpisał na asku ;3
~Gość8374535(gość): szkoda że tak późno , ale musi być!
~<3<3 Lily <3<3(gość): Codziennie oglądam Dary Anioła i mi się to nie nudzi strasznie lubie ten film i mam nadzieje że 2 część bedzie tak fajna jak 1
~Gość8374535(gość): odpisał na asku
~lol(gość): szkoda że tak późno ale to pewne info że 2015
~kan(gość): kc
~Gość8435836(gość): kc ich
~Gość8478938(gość): mechaniczny anioł warto przeczytac?
~Gość8564070(gość): Po obejrzeniu pierwszy raz tego filmu byłam nim bardzo zafascynowana. Jarałam sie nim !! :D Niedługo potem kupiłam wszystkie trzy tomy cyklu książkowego. Przeczytałam je z zapartym tchem! Kocham, kocham, kocham !! Ubóstwiam tę historię :)
~(gość): nie mogę się już doczekać
~Gość8564070(gość): to wkońcu kiedy ta przewidziana premiera tej 2 czesci juz nie moge sie doczekac pierwsza obejrzakam niedawno i bardzo mi sie spodobala :)
~Gość8564089(gość): tak
~Gość85646786(gość): MNO jest chyba najlepszą częścią...
~Ileizja(gość): Czekam na 2 część dary anioła miasto popiołów ..
~Intelektualistk(gość): aswdfghj nie moge się doczekać !!!
~Gość8665869(gość): kocham ten film nie mogę się doczekać następnej części \
~Gość8666774(gość): Uwielbiam ten film błagam o dalsze losy ! !
~Gość8670287(gość): ej ludki kiedy premiera bedzie bo wiem tyle ze w pazdzierniku
~Gość8700214(gość): premiera w 2015
~Gość8700214(gość): ma ktos oficjalny ask Jamie?
~Gość87(gość): Film nie równa się do książki,ale mimo wszystko spodobał mi się nawet i nie mogę się doczekać drugiej części.:)Pozdrawiam wszystkich fanów.:)
~Gość8757217(gość): Zarówno książka jak i film są świetne. Tylko czekam na dalsze losy nocnych łowców.
~lulu(gość): książki można za darmo ściągać na freedisc
~lulu.(gość): ja film i książkę traktuje jak 2 różne opowieści
~Gość8771084(gość): nfg
~Gość8771085(gość): kocham to jest zarąbiste !!!!
~Gość8791904(gość): Wuhuhuhuh~ Nikt nie powinien odbierać fanom tej drugiej części :D

Możesz komentować pod swoim nickiem po zalogowaniu

 

Komentarze

Regulamin

Dodaj swój komentarz:

Guest
  • ^-
  • :D
  • :tralala:
  • :)
  • :P
  • OO
  • ;)
  • :/
  • ;>
  • ;(
  • *^^*
  • :psst:
  • ^^
  • o_O
  • :O
  • :<
Dodaj komentarz »
Zaloguj się lub wpisz nick tymczasowy   

Komentarze: (93)

Posłuchaj

ESKA Cinema

Video

Przyjaciółki 4 (Zwiastun)