Eska Cinema
 
MASZ JUŻ KONTO w Klubie ESKI?

 
 
fot. mat. prasowe

Walking Dead sezon 4 - premiera. Kiedy nowe odcinki Walking Dead? [AKTUALIZACJA]

Walking Dead sezon 4 - kiedy nowe odcinki bijącego rekordy popularności serialu o zombie inspirowanego komiksem Roberta Kirkmana?

Serial - emitowany w Polsce przez stację FOX - wystartuje w Stanach 13 października. Premiera nowych odcinków odbędzie się nieomal jednocześnie w 120 krajach - w ciągu tygodnia przypadającego po 13 października. W Polsce będzie to 19 godzin po premierze - w poniedziałek 14 października o 22:00.

Czwarty sezon serialu ma się składać z 16 epizodów, które będą tradycyjnie emitowane w dwóch częściach. Pierwsza seria złożona z ośmiu odcinków rozpocznie się 13 października, lub (zależnie od kraju) w jednym z dni tygodnia przypadających po tej dacie. Na drugą serię będzie trzeba poczekać do lutego 2014.

[AKTUALIZACJA] Drugą część czwartego sezonu można oglądać po zimowej przerwie już od 9 lutego 2014.

ac


 

Czat

~Gość2276409(gość): http://www.kino.pecetowiec.pl/video/31778/%C5%BBywe-Trupy--The-Walking-Dead--S04E11
~Gość2320550(gość): nie wal w chu ja
~Gość2362202(gość): kiedy 12 odcinek?
~Gość2424357(gość): No własnie,kiedy 12?
~Gość2424353(gość): Witam
~Gość2485944(gość): gf
~Szymek(gość): I love you ♥♥♥
~Gość2485944(gość): Odcinek 12 2 marca 2014 (USA) 3 marca 2014 (POLSKA) Still
~Luxuss(gość): Czemu w odcinku 11 jest opóźniony dźwięk ? :(
~Gość2485944(gość): sdrgf
~Gość2485ee4(gość): gdzie oglądnać odcinek 10 z lektorem?
~Gość2592057(gość): jest moze odcinek 12 4 sezonu??
~Gość2607763(gość): narazie nie
~Gość2734361(gość): SKAD WIESZ
~Gość2742513(gość): co z kąd wie?
~Go(gość): jeszcze niema jutro rano juz bedzie
~Gość2742513(gość): a kiedy będzie
~Gość zeberkaX(gość): a kiedy będzie
~Gość zeberkaX(gość): kiedy s4e12 bo ja nie mam foxa mam tylko fox life
~Gość2765110(gość): kiedy bedzie nopwy odcineeeek !!?!?!?!??!!?
~Gość2765110(gość): dawać s04e12 :D
~Gość2788514(gość): juz jest
~Gość2788514(gość): gdzie jest?
~Gość2788d514(gość): ?
~;p;p;p(gość): sa napisy?
~kupa(gość): dawac napisy
~Gość2823828(gość): co z tym 12 odcinkiem? ;(
~Gość2825162(gość): http://video.anyfiles.pl/The+Walking+Dead+S04E12+PL/Kino+i+TV/video/98480
~Gość2825162(gość): Kiedy będzie można oglądnąć 13 odcinek po polsku?
~Gość2825162(gość): dzięki ziomek za linka do 12 :D
~xD(gość): jest 12odcinek z lektorem xD|
~Gość2887763(gość): kiedy 13 odcinek
~Gość2899646(gość): dawac 13
~Gość2961966(gość): kiedy wyjdzie 13 odcinek ?
~Gość2961966(gość): 9 marca :D
~Gość2961964(gość): http://www.filmweb.pl/serial/The+Walking+Dead-2010-547035/episodes#
~Gość393121(gość): Jej, 13 odcinek był super, a wam jak się podobał ?
~Gość3385479(gość): No fajny był :) Czekam na kolejny xD
~Gość3431251(gość): spoko xd czekam na 14
~Gość3445067(gość): jaki jest ostatni odcinekb?
~Gość3571659(gość): lubie fete
~Koval(gość): Kiedy wyjdzie 14 odcinek?
~Gość3669955(gość): dajcie linka do 13 z lektorem :)
~Gość3736810(gość): kiedy 15 odcinek?
~Gość3790829(gość): dajcie do linka z lektorem lub napisami 14 odcinka Walkin Dead..
~Natalia(gość): Dajcie linka na The Grove z lektorem !!!!
~kmjk(gość): ?
~Gość377655434(gość): Da ktos linka na The Grove z lektorem ?
~Gość37755554(gość): na strefie jest ale bez lektora
~Gość3790829(gość): jakiej strefie
~Gość393121(gość): http://video.anyfiles.pl/The+Walking+Dead+S04E14+The+Grove+Napisy+PL/Kino+i+TV/video/100364
~Gość3790829(gość): jest ale z napisami
~Gość3840130(gość): a czego bys chciał w poniedzialek tylko z napisam znajdziesz. Dzięki za linka ;)
~szymenx12(gość): nie ma w poniedziałki z lektorem lektor wtorek sroda
~Gość3885140(gość): lol
~Gość3960578(gość): kiedy klejny 5 sezon thewalking dead
~Gość4112707(gość): siema
~Gość4293825(gość): gdzie można pooglądać sezon 4 odcinek 15 ?
~Gość4371341(gość): oktorej daja ten 15 odcinek
~Gość393121(gość): 15 odcinek będzie można obejrzeć jutro tak około 20.00 z napisami na stronie video anyfiles :)
~anon667(gość): czemu dopiero jutro?
~anon668(gość): bo w sumie w usa dzisiaj jest premiera
~Gość4512195(gość): http://video.anyfiles.pl/The+Walking+Dead+S04E15+-+Us+Napisy+PL/Kino+i+TV/video/101202 tu macie 15 odcineczek ;D
~Gość4512195(gość): polecam stronę twoje-seriale.tv . tam odcinki the walking dead jak i innych seriali wychodzą najszybciej, są super jakości i dźwięk współgra z obrazem, z czym często jest problem na anyfiles
~gość69(gość): http://www.kinoman.tv/the-walking-dead-2010-2012/s04e15/us-eng
~Gość4770317(gość): kiedy mozna obejrzec 16 odcinek
~Gość4770317(gość): lol
~MKDH(gość): w każdy poniedziałek o 22 ostatni odcinek sezonu 4 jest 31 marca potem jakąś mała przerwa i sezon 6
~MKDH 2(gość): kinomaniak.tv wszystkie sezony i odcinki za darmo bez limitu
~MKDH 3(gość): polecam :D
~Gość4851526(gość): Jak sezon 6 ?! Jeszcze piątego nie było a wy już o szóstym piszecie ;_;
~Ktośśśś(gość): Podobno w 5 sezonie ma być nowa postać, przyjaciółka Carla z dzieciństwa i kuzynka Meggie i Beth, ona ma nazywać się Tamisha. Potem w dalszych odcinkach ona ma być parą z Carlem. W serialu ma odegrać bardzo ważną rolę. I na pewno będzie
~Ktośśśś xD(gość): Kimś ważnym w TERMINUS
~Ktośśś(gość): Już nie mogę się tego doczekać. Mam nadzieję że ładną aktorkę wybiorą
~Ktośś(gość): No i jeszcze nie będzie miała żadnej rodziny oprócz Meggie i Beth
~Gość38919(gość): gdzie moge obejrzec odcinek 16 bo juz był
~walkers(gość): wie ktos ?
~Gość393121(gość): na video anyfiles lub strefie the walking dead xD
~Ktośśśś(gość): :)
~Gość16092(gość): Ile odcinków ma mieć 4 sezon ?
~Gość243199(gość): 16
~Gość317476(gość): szkoda że 5 sezon nie bedzie wczesniej:{{{{{
~Gość2594(gość): a kiedy 5 sezon ma być
~Gość22740(gość): kiedy 5 sezon
~Gość77302(gość): kiedy
~Gość77302(gość): pazdziernik
~Mańkrafd(gość): kedy becie drógi oddźinekh?
~Mańkrafd123(gość): zsroy kety becie 16 ocinek de łolkink ded?
~Mańkrafd1234(gość): czarteko sesonu
~Mańkrafd234(gość): zaczy 17 ocineg
~Gość153440(gość): What ?! do października trzeba czekać ;x
~Gość153440(gość): Wczoraj byl nowy odc??
~Gość(gość): wczoraj byl nowy odc??
~Gość153440(gość): chyba ich poyebalo
~Gość15440(gość): tyle czasu czekac ...
~Gość25431(gość): 16 odcinek konczy 4 sezon - w pazdzierniku zobaczymy nowy piaty sezon
~Gość65586(gość): ja chce terazzz
~Gość155836(gość): też bym chciał masakra tyle czekania,to mój najlepszy serial jaki oglądałem
~Gość273544(gość): Jeszcze 179 dni do premiery, ja już nie mogę się doczekać a wy ?
~Gość273542(gość): Ja też nie mogę się doczekać.. Nie wiem czy tyle wytrzymam.. Jestem na bierząco z nowościami xD

Możesz komentować pod swoim nickiem po zalogowaniu

 

Komentarze

Regulamin

Dodaj swój komentarz:

Guest
  • ^-
  • :D
  • :tralala:
  • :)
  • :P
  • OO
  • ;)
  • :/
  • ;>
  • ;(
  • *^^*
  • :psst:
  • ^^
  • o_O
  • :O
  • :<
Dodaj komentarz »
Zaloguj się lub wpisz nick tymczasowy   

Komentarze: (14)